شناسهٔ خبر: 53498233 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

80 نوآوري در نمايشگاه قرآن امسال ارائه مي‌شود

صاحب‌خبر -
80  نوآوري در نمايشگاه قرآن امسال ارائه مي‌شود
خبرگزاری آریا-معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از ارائه حداقل 80 نوآوری در نمایشگاه قرآن کریم امسال خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، علیرضا معاف در نشست خبری بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم گفت: شعار امسال نمایشگاه «قرآن، کتاب، امید و آرامش» است که با تجلیل ویژه از مرد میدان قرآن حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.
وی افزود: نمایشگاه امسال سه پوستر دارد که دو پوستر آن عکس ویژه‌ای از سردار سلیمانی طراحی شده است.
معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان این که نمایشگاه امسال از 45 هزار متر مربع و در 45 بخش تشکیل شده است، گفت: از حدود دو ماه پیش مجوز ستاد کرونا برای برگزاری نمایشگاه گرفته شد و در این دو ماه برنامه ریزی‌های دقیقی صورت گرفت.
آقای معاف به بخش‌های نمایشگاه امسال اشاره کرد و افزود: جهاد تبیین، ترویج فرهنگ نهج البلاغه، خانواده و سطح زندگی قرآنی، بخش باغ آیه ها، جلسات خانگی، مسجد جامعه پرداز و تمدن ساز، مشاوره‌های قرآن بنیان، آثار فرهنگی و صنایع دستی قرآنی، بین الملل، نشر مکتوب و دیجیتال دینی، عفاف و حجاب، خادمان قرآن، نهاد‌ها و سازمان‌های دولتی حاکمیتی، فضای سایبری و فرهنگ دانش بنیان، آموزش‌های نوین قرآنی، آوا‌ها و نغمات قرآنی از جمله بخش‌های نمایشگاه امسال است.

نظر شما