شناسهٔ خبر: 53464741 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادامه تیره‌روزی‌های گالا با سقوط به رده چهاردهم؛

فنر بدون اوزیل فاتح دربی دو غول شد

دیدار تیم‌های گالاتاسرای و فنرباغچه با پیروزی دو بر صفر تیم میهمان به پایان رسید.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین بازی هفته سی و دوم سوپر لیگ ترکیه تیم‌های گالاتاسرای و فنرباغچه از ساعت 22 یک‌شنبه شب در ورزشگاه اولکر و با قضاوت آتیلا کارااوغلو به مصاف هم رفتند.

گالاتاسرای با 11 برد، 8 مساوی، 12 باخت و 41 امتیاز در رده سیزدهم و فنرباغچه با 16 برد، 8 مساوی، 7 باخت و 56 امتیاز در رده سوم جدول رده بندی حضور داشتند. فنرباغچه در دیدار رفت با نتیجه دو بر یک پیروز شده و گالا امشب به دنبال گرفتن انتقام شکست نیم فصل اول بود.

سیصد و نود و پنجمین تقابل دو تیم در جو بی نظیر ورزشگاه اولکر که حضور تماشاگران شور و هیجان بالایی به آن بخشیده بود شروع شد. مثل بازی رفت این فنر بود که پیروز از دربی دو غول بیرون آمد تا بعد از 4 تقابل، سرانجام به طلسم نبردن‌های خود در خانه گالا پایان بدهد.

در شبی که مسوت اوزیل و اوزان توفان همچنان به دلایل انضباطی جایی در لیست بازیکنان فنر نداشتند، زاچ در دقیقه 26 و دورسون در دقیقه 68 دو گل میهمان را به ثمر رساندند. زرد و لاجوردی‌ها با این پیروزی 59 امتیازی شده و به رده دوم صعود کردند. گالا هم با قبول این شکست خانگی 41 امتیازی ماند تا هفته سی و دوم را با رتبه ضعیف چهاردهم به پایان برساند.

نظر شما