شناسهٔ خبر: 53409443 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

فوتبال جهان | بنزمای بزرگ! الگوی بزرگ و گرانقدر سادیو مانه هت تریک در دو بازی پیاپی؛ بنزما و این سه بازیکن

صاحب‌خبر -

شفقنا – مهاجم فرانسوی رئال مادرید بار دیگر نشان داد که یکی از آماده ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است.

به گزارش شفقنا ورزشی، رئال مادرید در دیدار برابر چلسی که در استمفوردبریج برگزار شد توانست با نتیجه سه بر یک به پیروزی دست پیدا کند.

ستاره بی چون و چرای رئال در این بازی کریم بنزما بود که سه گل به ثمر رساند تا یک تنه زمینه ساز این پیروزی بزرگ برای تیمش باشد.

بنزما در فصل جاری عملکرد خیره کننده ای از خود نشان داده است. او در ۳۵ بازی که در رقابت های مختلف برای رئال به میدان رفته توانسته ۳۷ گل به ثمر رساند و ۱۲ پاس گل هم بدهد.

این مهاجم فرانسوی در دیدار قبلی رئال مادرید برابر پاری سن ژرمن درحالیکه رئال برای صعود به سه گل نیاز داشت توانست هت تریک کند تا رئال با درخشش این بازیکن برابر مثلث مرگبار پاری سن ژرمن پیروز شود و به دور بعد راه پیدا کند. بنزما برابر چلسی هم بار دیگر نشان داد که بهترین و آماده ترین مهاجم نوک فوتبال جهان است.

او باوجود آنکه روزه گرفته بود اما بمب انرژی بود و یک تنه کار چلسی را با هوش بالای خود تمام کرد تا نشان دهد که رئال به این بازیکن می نازد.

روزنامه مارکا بعد از این بازی تیتر بنزمای بزرگ را انتخاب کرد تا ثابت کند که درخشش این بازیکن رئال را به تیم ترسناکی تبدیل کرده و هواداران می توانند به قهرمانی تیم در لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا بسیار امیدوار باشند.

منبع: شفقنا ورزشی

خبرهای داغ دیگر:

الگوی بزرگ و گرانقدر سادیو مانه

هت تریک در دو بازی پیاپی؛ بنزما و این سه بازیکن

نظر شما