شناسهٔ خبر: 53408191 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

در گفتگو با بازار؛

تکنولوژی کارخانه کنسانتره رامسر نیازمند نوسازی است

رامسر- احمدنژاد، فعال در حوزه تعاونی و رئیس اتحادیه باغداران رامسر گفت: تکنولوژی کارخانه تولید کنسانتره در منطقه نیازمند بروزرسانی و مدرن سازی است.

صاحب‌خبر -

علی احمدنژاد در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه شرکت تعاونی کشاورزی باغداران مرکبات رامسر در سال ۱۳۴۶ با هدف جلوگیری از ضایعات بی رویه پرتقال احداث شد و در سال ۱۳۷۰ برای رونق اقتصادی و باغداران اقدام به نصب ماشین آلات تولید کنسانتره کرد، افزود: تکنولوژی این کارخانه مربوط به سال ۱۹۹۱ است که با بروز رسانی تکنولوژی می توان ۱۰ محصول از پرتقال تولید کرد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر پنج محصول در این کارخانه تولید می شود و اقدامات بسیار زیادی برای بروزرسانی این کارخانه انجام دادیم و موفق شدیم با خرید یک دستگاه و بروز رسانی، مرکبات شرق استان و حتی جنوب کشور را نیز به این منطقه منتقل کنیم.

وی ادامه داد: بخش زیادی از مشکلات و زیان های گذشته این کارخانه‌ را حل کردیم ولی مشکلات داخلی بانک کشاورزی باعث شده برخی مشکلات ما تداوم داشته باشد و اگر حمایت تداوم یابد می‌توانیم با انار، انگور، سیب و برخی میوه های دیگر کنستانتره تولید کنیم.

احمدپور با اظهار اینکه قبوض گاز کارخانه سرسام آور شده است و حمایتی صورت نمی گیرد، خواستار حمایت متولیان امر از این واحد تولیدی شد.

نظر شما