شناسهٔ خبر: 53394207 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

محسن علیزاده معصومیان:

تغییر ساعت کاری رستوران و فست فود قوچان در ماه رمضان

موج نیوز

رییس اتاق اصناف قوچان بیان کرد: کلیه فست فودی‌ها، ساندویچ فروشی‌ها، پیتزا فروشی‌ها و ... از ساعت ۱۷ مجاز به فروش و عرضه موادغذایی و آن هم فقط به صورت بیرون بر بوده و تحت هیچ شرایطی مجاز به پذیرایی در واحد صنفی نخواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، محسن علیزاده معصومیان رییس اتاق اصناف قوچان در خبری اعلام کرد: پذیرایی و سرو غذا و نوشیدنی از اذان صبح تا اذان مغرب برای کلیه واحدهای صنفی اعم از رستوران‌ها، آبمیوه و بستنی فروشی‌ها، سوپر مارکت‌ها، اغذیه فروشی‌ها، فست فودی‌ها، کافی شاپ‌ها و... ممنوع است.

علیزاده معصومیان افزود: در خصوص ساعت فعالیت واحدهای صنفی قوچان در ماه مبارک رمضان، به لحاظ حفظ حرمت ایام ماه مبارک رمضان و روزه داران محترم ساعات کاری برخی واحدهای صنفی تغییر کرده و این زمان باید توسط این واحدها رعایت شود.

رییس اتاق اصناف قوچان ادامه داد: صنف آبمیوه و بستنی فروشان مجاز به عرضه آبمیوه و بستنی از یک ساعت قبل از اذان مغرب و به صورت بیرون بر و بسته‌بندی هستند، واحدهای صنفی کبابی، طباخی، جگر پزی و... از یک ساعت قبل از اذان مغرب مجاز به صورت فروش و عرضه به صورت بیرون بر هستند.

وی همچنین تاکید کرد: همچنین کلیه فست فودی‌ها، ساندویچ فروشی‌ها، پیتزا فروشی‌ها و ... از ساعت ۱۷ مجاز به فروش و عرضه موادغذایی و آن هم فقط به صورت بیرون بر بوده و تحت هیچ شرایطی مجاز به پذیرایی در واحد صنفی نخواهند بود.

رییس اتاق اصناف قوچان تصریح کرد: سرو، فروش و عرضه هر گونه نوشیدنی در کلیه تالارها، باغ تالارها و هر گونه مواد خوراکی و نوشیدنی در کلیه واحدهای صنفی مستقر در امکان مذهبی، توریستی، ورزشی و ترمینال‌ها و در قهوه خانه‌ها، چایخانه‌ها و کافه‌های سنتی از اذان صبح تا اذان مغرب ممنوع است.

علیزاده معصومیان در خاتمه با اشاره به تغییر ساعت کاری در ماه مبارک رمضان  متذکر شد و گفت: در صورت هرگونه تغییر ساعات فعالیت صنفی متعاقباً اعلام خواهد شد.

نظر شما