شناسهٔ خبر: 53339869 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

تشریح برنامه های مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان

موج نیوز

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران برنامه های مسجد مقدس جمکران در ماه مبارک رمضان را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج قم، حجت الاسلام یاسین حسین آبادی ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، برنامه های مسجد مقدس جمکران در این ماه مبارک را تشریح کرد و اظهار داشت: برگزاری مراسم مناجات خوانی در شب های ماه مبارک رمضان ساعت یک بامداد خواهد بود که حجت الاسلام والمسلمین سیدبها ضیایی ۱۵ شب اول آن را با قرائت دعای افتتاح اجرا خواهد کرد.

وی افزود: برگزاری مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم هر روز بلافاصله بعد از اقامه نماز صبح در مسجد امام علی(ع) و پخش آن به صورت زنده از شبکه قرآن و معارف سیما خواهد شد.

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران با اشاره به اینکه مراسم سخنرانی پس از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر برگزار خواهد شد، بیان کرد: در دهه اول رمضان حجت الاسلام و المسلمین فرحزاد، دهه دوم حجت الاسلام والمسلمین تراشیون و دهه سوم حجت الاسلام والمسلمین حسین مومنی سخنرانی خواهند کرد.

وی خاطر نشان کرد: در این ایام ویژه برنامه ها و مناسبت های خاص از جمله وفات حضرت خدیجه(س)، میلاد امام حسن(ع)، هفدهم رمضان سالروز بنای مسجد مقدس جمکران به امر امام زمان(عج)، شب های قدر، روز قدس و عید فطر تدارک دیده شده که اطلاع رسانی آن به زودی انجام می شود.

نظر شما