شناسهٔ خبر: 53337256 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

حجت الاسلام حجت گنابادی‌نژاد:

حضور بیش از ۸ میلیون و پانصد هزار زائر و مسافر نوروزی در مشهد

موج نیوز

معاون استانداری خراسان رضوی بیان کرد: بیشترین میزان خروج مسافر از مشهد طی روزهای دهم و یازدهم فروردین‌ماه گزارش شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، معاون هماهنگی و مدیریت امور زائرین استانداری خراسان رضوی در خبری عنوان کرد: بیش از ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار زائر و مسافر از روز مبعث حضرت رسول اکرم(ص) تا پایان ۱۳ فروردین‌ماه امسال به مشهد وارد شده‌اند.

حجت الاسلام گنابادی‌نژاد در ادامه این خبر اضافه کرد: از ۱۰ اسفندماه پارسال همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) حضور زائران و عاشقان زیارت امام رضا( ع) در مشهد مقدس را شاهد بودیم و نکته قابل توجه این است که طی روزهای ۱۲و ۱۳ فروردین جاری میزان خروجی مسافر بیش از ۳۰۰ هزار نفر اعلام شده است.

معاون استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: بیشترین میزان خروج مسافر از مشهد طی روزهای دهم و یازدهم فروردین‌ماه گزارش شده است و در روزهای مذکور، روزانه بیش از ۵۰۰ هزار نفر خروجی مسافر ثبت شده است.

حجت الاسلام گنابادی‌نژاد در خاتمه خاطرنشان کرد: به همت کمیته حمل و نقل ستاد تسهیلات خدمات سفر استان و معاون هماهنگی عمرانی استانداری تمهیدات مطلوب برای بازگشت مسافران فراهم شد.

نظر شما