شناسهٔ خبر: 53313600 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

قرعه کشی جام جهانی آغاز شد؛ گروه پنجم گروه مرگ

صاحب‌خبر -

انگلیس سرگروه گروه دوم جام جهانی شد، آرژانتین در گروه سوم جام جهانی قرار گرفت، فرانسه سید ۱ گروه چهار جای گرفت، قرعه گروه پنجم به نام اسپانیا افتاد. بلژیک در گروه ششم به مصاف رقیبان خود می‌رود، برزیل و پرتغال نیز دز گروه های بعدی قرار گرفتند.

در سید دوم هلند با قطر همگروه شد، انگلیس و آمریکا، مکریک و آرژانتین رقیب یکدیگر شدند. دانمارک به گروه D رفت. آلمان به گروه E رفت و این گروه را تبدیل به گروه مرگ کرد، کرواسی با بلژیک همگروه شد تا این گروه نیز به گروه سختی تبدیل شود. اروگوئه با برزیل هم گروه شد اما به دلیل قانون کنفدراسیون ها با سوییس جای خود را عوض کرد.

نیمه دوم جدول گروه های نسبتا سخت تری شدند!

ایران با آمریکا و انگلیس هم گروه شد و به نسبت گروه راحت تری برای تیم ملی ایران خواهد بود، ژاپن نیز به گروه مرگ اضافه شود تا سختی را تکمیل کند. لهستان نیز در گروه سوم کار را برای هم گروهی های خود سخت خواهد کرد.

برنده پلی آف جهانی شماره ۱ و قطر افتتاحیه جام جهانی را بازی می‌کردند اما به دلیل قانون کنفدراسیون ها این تیم به گروه چهار منتقل شد. پرو امارات و استرالیا از احتمالات برندگان پلی اف هستند. قطر و اکوادر افتتاحیه را برگزار می‌کنند. عربستان با آرژانتین، لهستان و مکزیک هم گروه شد. نیوزلند یا کاستاریکا ابتدا در گروه دوم قرار گرفت اما به دلیل قانون هم قاره ای ها جا به جا شد. برنده پلی آف اروپا با ایران، امریکا و انگلیس هم گروه شد.

اسکاتلند یا اوکراین هم‌گروهی های تیم ملی خواهند بود.

انتهای پیام

نظر شما