شناسهٔ خبر: 53298307 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

محدودیت‌ها ترافیکی محورهای استان کرمان در ۱۳ فروردین اعلام شد

گروه استان‌ها- فرمانده پلیس‌راه شمال استان کرمان گفت: محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای پرتردد سراسر استان در روز ۱۳ فروردین اعمال می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سرهنگ علی رضایی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن روز طبیعت اظهار داشت: در این راستا محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی در محورهای پرتردد سراسر استان در روز 13 فروردین اعمال می‌شود.

وی با اشاره به ضرورت توجه رانندگان وسایل نقلیه سبک و سنگین به این موارد و احتیاط کامل در ترددها بیان کرد: همزمان با 13 فروردین در محور انار- شهربابک - سیرجان به سمت بندرعباس و بالعکس تا ابتدای حوزه استحفاظی استان هرمزگان تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 7 تا ساعت 24:00 ممنوع است.

فرمانده پلیس‌راه شمال استان کرمان ادامه داد: به همین ترتیب تردد انواع تریلر و کامیون به استثناء حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی در محور "سیرجان – بافت" و بالعکس و همچنین در محور "دارزین – دهبکری" و بالعکس و همچنین محور"کرمان- شهداد- نهبندان" و بالعکس تا ابتدای حوزه استحفاظی استان خراسان جنوبی و محور "کرمان – کوهپایه" و بالعکس از ساعت 7 الی 24:00 ممنوع خواهد بود.

وی بیان کرد: بر همین اساس در محور "کرمان – شهداد" تا روستای سیرچ و بالعکس نیز در مورخ 13 فروردین 1401 تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 7 تا 12:00 از سمت کرمان به سمت سیرچ یک طرفه و همچنین از سمت سیرچ به سمت کرمان نیز از ساعت 16:00 تا 22:00 تردد به صورت یک طرفه انجام می‌شود.

وی افزود: در محور "کرمان- کوهپایه" و بالعکس نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 07:00 الی 12:00 از سمت کرمان به سمت کوهپایه یک طرفه و همچنین از سمت کوهپایه به سمت کرمان نیز از ساعت 16:00 الی 22:00 تردد به صورت یک ‌طرفه خواهد بود.

رضایی گفت: در محور مهم و پر تردد "دارزین- دهبکری" و بالعکس نیز تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 07:00 تا 12:00 از سمت دو راهی دارزین(محور بم) به سمت دهبکری یک‌طرفه و همچنین از سمت دهبکری به سمت محور بم (دو راهی دارزین) از ساعت 16:00 الی 22:00 به صورت یک‌طرفه خواهد بود.

انتهای پیام/511/ح

برچسب‌ها:

نظر شما