شناسهٔ خبر: 53294528 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

ضرب‌الاجل استاندار جهت رفع نقص محورهای مواصلاتی استان لرستان/ علت حادثه رانندگی محور خرم‌آباد - دلفان بررسی شود

گروه استان‌ها- استاندار لرستان ضمن تاکید بر بررسی علت حادثه دلخراش تصادف نهم فروردین ماه محور خرم آباد_نورآباد گفت: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و راه و شهرسازی استان در رابطه با رفع نقص محور های مواصلاتی با قید فوریت اقدام کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد، فرهاد زیویار شامگاه چهارشنبه در سیزدهمین جلسه هماهنگی کمیته‌های خدمات سفر و نهمین جلسه شورای راهبردی کاهش تصادفات استان لرستان با اشاره به حادثه تصادف نهم فروردین‌ماه محور خرم‌آباد -نورآباد اظهار داشت: پلیس‌راه استان با همکاری سایر دستگاه‌های ذی‌ربط در مورد بررسی دقیق علت این حادثه در محور خرم آباد - نورآباد اقدام و با بررسی کارشناسی علت وقوع حادثه را اعلام و در جلسه آینده با ذکر جزئیات ارائه دهند.

وی افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و اداره کل راه و شهرسازی استان بر اساس گزارش پلیس‌راه در زمینه رفع نقایص محورهای مواصلاتی از قبیل اصلاح یا ترمیم خط‌کشی‌ها، علائم آشکارساز، قندیل و غیره حداکثر تا پایان روز کاری پنجشنبه با قید فوریت اقدام کنند. 

استاندار لرستان عنوان کرد: باید با همکاری دستگاه‌های ذی‌ربط نقاط پرتردد و حادثه‌خیز استان احصاء و در مورد شیفت‌بندی 24 ساعته جهت استقرار عوامل دستگاه‌های مذکور اقدام شود و با توجه به نقش بازدارندگی حضور  پلیس راه  استقرار پلیس راه در نقاط پر خطر با لحاظ اولویت‌بندی الزامی است. 

وی بیان کرد: ممیزی محورهای ارتباطی استان با اولویت محور الشتر- فیروزآباد و آزادراه اراک-خرم‌آباد پس از پایان طرح نوروزی 1401 آغاز و نتایج حاصله جهت انجام اقدامات بعدی حداکثر ظرف مدت یک هفته اعلام شود.

زیویار گفت: با توجه به نزدیکی روز طبیعت دستگاه‌های محیط زیست، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، شهرداری، صدا و سیما و فرماندهی نیروی انتظامی با همکاری تمهیدات لازم را برای جلوگیری از آسیب به عرصه‌های طبیعی و تخریب محیط زیست با اقداماتی از قبیل در اختیار گذاشتن کیسه زباله و توزیع بین گردشگران و همچنین رعایت نکات ایمنی به منظور تامین امنیت گردشگاه‌ها و نقاط شهری در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و جلوگیری از وقوع سرقت از منازل اقدام کنند. 

انتهای پیام/645/ح

نظر شما