شناسهٔ خبر: 53282847 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

جزئیات عملیات تل‌آویو/ پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمد

صاحب‌خبر -
جزئیات عملیات تل‌آویو/ پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمد
خبرگزاری آریا- منابع فلسطینی از تیراندازی در منطقه بنی براک در شرق تل آویو در فلسطین خبر دادند.
به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری آریا، این منابع افزودند که در این تیراندازی شماری مجروح شدند که حال یکی از آنها وخیم گزارش شده است.
شامگاه سه‌شنبه تیراندازی یک فلسطینی موتور سوار به سمت شهرک‌نشینان صهیونیست‌ در منطقه بنی براک تل‌‌آویو به کشته شدن دست کم 5 صهیونیست و مجروح شدن 6 نفر دیگر منجر شد.
همزمان رسانه های عبری از تیراندازی در رمات گان در فلسطین و زخمی شدن شماری خبر دادند.
رسانه های مزبور افزودند که در بنی براک 5 شهرک نشین صهیونیست زخمی شدند که حال یکی از آنان وخیم است.
شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی گزارش داد که حداقل 4 نفر در حومه تل آویو کشته شدند.
رسانه های صهیونیستی از کشته شدن یکی دیگر از مجروحان حمله بنی براک در شرق تل آویو خبر داد که به این ترتیب شمار کشته های این حادثه به 5 نفر افزایش یافت.
رسانه های صهیونیستی گفتند که حادثه شرق تل آویو بسیار خطرناکتر از عملیات الخضیره و بئر السبع است.
به گزارش رسانه‌های صهیونیست، عامل این تیراندازی که یک عملیات مقاومتی بوده ضیاء حمارشه، یک آزاده فلسطینی است که 26 سال سن دارد و به دلیل عضویت در جنبش فتح مدتی در اسارت بود.
در عملیات ضد صهیونیستی دو شب پیش در شهر الخضیره در جنوب استان حیفا در شمال سرزمین‌های اشغالی هم دو نظامی صهیونیست کشته و 12 نفر دیگر زخمی شدند.
گروه‌های مقاومت فلسطینی این عملیات‌های مقاومتی را پاسخی به خیانت رژیم‌های سازشگر عربی در برگزاری نشست روز دوشنبه با رژیم صهیونیستی در النقب عنوان کردند.

نشست اضطراری بِنت با مقام‌های امنیتی رژیم صهیونیستی
در پی عملیات استشهادی یک فلسطینی در شرق تل‌آویو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نشست اضطراری با حضور مقام‌های امنیتی ارشد این رژیم برگزار می‌کند.
در عملیات استشهادی یک فلسطینی در شرق تل‌آویو که به هلاکت دست کم 5 صهیونیست منجر شده، نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعت 10 شب (به وقت محلی) نشست اضطراری با حضور مقام‌های امنیتی ارشد این رژیم برگزار خواهد کرد.
بر اساس گزارش‌ها، در این نشست، وزیر جنگ، وزیر امنیت داخلی، رئیس ستاد مشترک ارتش، رئیس سرویس اطلاعاتی شاباک، رئیس کل پلیس و دیگر مقام‌های امنیتی ارشد حضور خواهند داشت.
از سوی دیگر رسانه‌های رژیم صهیونیستی گزارش دادند که عامل تیراندازی در شرق تل‌آویو، یک فلسطینی از شمال کرانه باختری بوده است.

پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمد
پس از هلاکت دست کم 5 صهیونیست در عملیات استشهادی یک فلسطینی در شرق تل‌آویو، رئیس پلیس این رژیم دستور داده است تا سطح آماده‌باش نیروهای پلیس به بالاترین سطح افزایش یابد.
در پی عملیات استشهادی سه‌شنبه شب در شرق تل‌آویو، پلیس رژیم صهیونیستی به حالت آماده‌باش کامل درآمد و هزاران نفر از نیروهای ذخیره هم فراخوانده شدند تا در مناطق مختلف مستقر شوند.
رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در پی عملیات تل آویو، برای اولین بار از زمان نبرد شمشیر قدس، رئیس پلیس این رژیم دستور داده سطح آماده‌باش نیروهای پلیس به بالاترین سطح افزایش یابد.
در همین حال، پایگاه خبری عبری‌زبان «والا» اعلام کرد که آویو کوخاوی رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال عملیات امشب در تل آویو دستور اعزام 4 گردان دیگر از نیروهای ارتش به کرانه باختری را صادر کرده و بدین گونه تعداد گردان‌های مستقر در این منطقه به 8 گردان افزایش یافت.
از سوی دیگر، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی ساعت 10 شب به وقت تل آویو نشست اضطراری با حضور مسئولان امنیتی ارشد این رژیم برگزار خواهد کرد.
منابع خبری رژیم صهیونیستی اعلام کردند که یکی از نیروهای پلیس در عملیات تیراندازی امشب در تل آویو کشته شد.
در عملیات استشهادی سه‌شنبه شب یک فلسطینی در منطقه بنی براک در شرق تل آویو، 5 صهیونیست به هلاکت رسیده و 6 نفر دیگر زخمی شدند.

گروه‌های مقاومت فلسطینی: عملیات تل‌آویو پاسخی به فریاد دل مادران داغدیده فلسطینی است
گروه‌های مقاومت فلسطین عملیات ضد صهیونیستی در بنی براک تل‌آویو را تبریک گفته و تاکید کردند، رژیم اشغالگر و تروریست جز زبان زور را نمی‌فهمد.
عملیات استشهادی یک جوان آزاده فلسطین در منطقه بنی براک تل‌آویو که به کشته شدن پنج صهیونیست منجر شد، با استقبال گروه‌های مقاومت فلسطینی روبه‌رو شد.
حماس ضمن تبریک این عملیات مقاومتی علیه شهرک‌نشینان صهیونیستی گفت: همه عملیات‌های دلیرانه فرزندان ملت فلسطین در هر وجب از خاک سرزمین‌های اشغالی در راستای پاسخ طبیعی و قانونی به تروریسم رژیم اشغالگر و جرایم روز افزون آن علیه خاک، ملت و مقدسات آن است.
او افزود: ما بارها به رژیم اشغالگر درباره تبعات تشدید جرایم آن هشدار دادیم، زیرا ملت فلسطین هرگز در برابر آن دست بسته نمی‌ماند و با هر ابزاری با تروریسم آن مقابله خواهد کرد.
حماس تاکید کرد: ملت فلسطین مدافع قدس، مسجد الاقصی و همه خاک سرزمین اشغالی خود باقی خواهد ماند و با مقاومت فراگیر از آن دفاع خواهد کرد، زیرا تنها راه مهار رژیم اشغالگر تا بیرون راندن آن از خاک فلسطین است.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین هم عملیات بنی براک را تاکیدی بر اصرار فلسطینی‌ها بر این دانست که رژیم اشغالگر بهای تجاوز و تروریسم خود را بپردازد.
این جنبش افزود: رژیم اشغالگر مسئول کامل تبعات جرایم خود است و این عملیات عکس العمل طبیعی به خونریزی‌ها و کشتارهایی است که رژیم اشغالگر و شهرک‌نشینان آن مرتکب می‌شوند.
جهاد اسلامی گفت: این عملیات پاسخ به فریاد دل زنان و کودکان و پدران داغدیده‌ای است که عزیزانشان را در جرایم دشمن صهیونیستی از دست دادند در حال که زبان جامعه بین المللی در برابر این جنایات صهیونیست‌ها لال شده است.
این جنبش بر تداوم مقاومت فلسطینیان در برابر جرایم رژیم اشغالگر تاکید کرد.
کمیته‌های مقاومت در فلسطین نیز ضمن تبریک عملیات بنی براک آن را شکست تازه‌ای برای نظام امنیتی دشمن صهیونیستی خواند.
در بیانیه کمیته‌های مقاومت در فلسطین آمده است: این عملیات نشان می‌دهد فرزندان ملت مقاوم فلسطین از روحیه مقاومت، فداکاری و بخشش بزرگ برای پاسخ به تجاوز مستمر رژیم صهیونیستی برخوردارند.
جبهه خلق هم در بیانیه‌ای تاکید کرد: عملیات تل‌آویو پیامی سوزان بر سر دشمن و صهیونیست‌های عرب است.
جبهه دموکراتیک هم با بیان اینکه رژیم اشغالگر جز زبان زور را نمی‌فهمد، گفت: این حق ملت فلسطین است که از حقوق و خاک و مقدسات خود دفاع کند و با مقاومت به مقابله با رژیم اشغالگر برود.





نظر شما