شناسهٔ خبر: 53279593 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

واکنشها به عملیات شهادت طلبانه بزرگ در قلب صهیونیستها؛

کمیته های مقاومت: عملیات

کمیته های مقاومت ملی فلسطین تاکید کرد عملیات شهادت طلبانه در بنی براک ثابت کرد که انتفاضه ملت ما ادامه دارد و شعله ورتر خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، کمیته های مقاومت ملی فلسطین در بیانیه ای اعلام کرد عملیات قهرمانانه در محله بنی یراک تل آویو را که به هلاکت پنج صهیونیست و زخمی شدن شماری دیگری از آنها منجر شد، تبریک می گوییم. این عملیات شکست و ناکامی جدیدی برای ساختار امنیتی دشمن صهیونیستی است.

 

این کمیته ها در بیانیه خود آورده اند که عملیات شهادت طلبانه در بنی براک تل آویو ثابت کرد که مردم مقاوم فلسطین روحیه مقاومت و فداکاری و اثار و جانفشانی برای پاسخ به تجاوزات مستمر صهیونیستها به تمام طیفهای ملت را دارند.

 

در این بیانیه آمده است عملیات قهرمانانه در محله بنی براک شهر تل آویو نشان می دهد که انتفاضه ملت فلسطین ادامه خواهد داشت و شعله ورتر خواهد شد و تمام تلاشها برای مهار آن از طریق بازداشتها و جنگ روانی در برابر اراده مقاومت طیفهای مختلف مردم انقلابی ما شکست خواهد خورد.

 

در پایان این بیانیه آمده است به مبارزان قهرمان ملت خود که این عملیات قهرمانانه را در شهر تل آویو انجام دادند درود می فرستیم و جوانان انقلابی در کرانه باختری و قدس و مناطق اشغالی 1948 را به افزایش عملیات و ضربات دردناک به دشمن صهیونیستی و شهرک نشینان جنایتکار آن با هدف مهار آنها و بازداشتن آنها از ادامه تجاوزگری و جنایات علیه ملت و سرزمین و مقدسات ما دعوت می کنیم.

 

در عملیات شهادت طلبانه شامگاه سه شنبه در منطقه ای در نزدیکی تل آویو، پنج صهیونیست به هلاکت رسیده و شمار دیگری زخمی شدند، عملیاتی که طی آن شهروند شهادت طلب فلسطینی با ورود به عمق و قلب صهیونیستها یعنی تل آویو این عملیات قهرمانانه را انجام داد.

 

انتهای پیام/ر.ی/

 

نظر شما