شناسهٔ خبر: 53279062 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

تیراندازی در نزدیکی تل‌آویو، 5 کشته و 6 زخمی بر جای گذاشت

صاحب‌خبر -

شفقنا- رسانه های رژیم صهیونیستی از کشته و زخمی شدن شماری از افراد در نتیجه وقوع تیراندازی در نزدیکی مرکز سرزمین های اشغالی خبر می دهند.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از رسانه های خبری جهان عرب، منابع پزشکی رژیم صهیونیستی شامگاه امروز (سه شنبه) اعلام کردند که در نتیجه تیراندازی در شهرهای همجوار «بنی براک» و «رمات گان» در چند کیلومتری شرق تل آویو، مرکز سرزمین های اشغالی، دست کم پنج نفر جان خود را از دست دادند و شش تن دیگر نیز زخمی شدند.

منابع امنیتی رژیم صهیونیستی در این باره تاکید کردند که پنجمین کشته در حادثه تیراندازی نزدیک تل آویو یک نیروی پلیس این رژیم بوده در حالی که پس از اصابت گلوله به وی نیز، دیگر نیروهای پلیس به سوی عامل حمله تیراندازی کردند و وی را به قتل رساندند.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز از سخنگوی پلیس این رژیم نقل کردند که یک فرد مسلح سوار بر موتورسیکلت، در سه نقطه مختلف شهرهای بنی براک و رمات گان با یک مسلسل خودکار به سوی مردم تیراندازی کرده است.

بنا بر گزارش رسانه های مذکور، عامل تیراندازی یک جوان فلسطینی متولد سال 1995 میلادی به نام «ضیاء حمارشه» بوده که از اهالی روستای «یبعد» در نزدیکی شهر «جنین» در شمال کرانه باختری رود اردن می باشد و پیش از این نیز به اتهام عضویت در جنبش آزادی بخش فلسطین (فتح) مدتی در اسارت رژیم صهیونیستی بوده است.

در همین حال، رسانه های عبری زبان از سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی نقل کردند که به دنبال حادثه تیراندازی شرق تل آویو، «نفتالی بنت»، نخست وزیر این رژیم امشب با «بنی گانتس»، وزیر جنگ، «عومر بارلو» وزیر امنیت داخلی، «آویو کوخاوی»، رئیس ستاد کل ارتش، «رونن بار»، رئیس سازمان اطلاعات و امنیت داخلی (شاباک یا شین بِت)، «کوبی شابتای»، فرمانده پلیس و دیگر مقامات ارشد نظامی، امنیتی و اطلاعاتی، نشست اضطراری و رایزنی امنیتی خواهد داشت.

نظر شما