شناسهٔ خبر: 53278388 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

مراسم تشییع و تدفین پیکر حسین عبداللهی فردا برگزار می شود + پیام های تسلیت

صاحب‌خبر -

شفقنا- مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم حسین عبداللهی مدیر مسئول روزنامه آرمان ملی و مدیرمسئول و سردبیر روزنامه ایمان فردا (چهارشنبه 10 فروردین ماه) برگزار خواهد شد.

به گزارش شفقنا، مراسم تشییع و تدفین پیکر مرحوم عبداللهی، ساعت 15 از مسجد مصطفی خمینی واقع در خیابان هنرستان به سمت گلزار شهداء برگزار می شود.

همچنین مراسم ختم مرحوم عبداللهی فردا بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد امیرالمومنین (ع) واقع در انتهای خیابان دور شهر برپا خواهد شد.

مرحوم عبداللهی متولد سال ۱۳۵۰ بود و در دهه ۷۰ فعالیت مطبوعاتی خود را با حضور در نشریات مختلف آغاز کرد. او در دهه ۸۰ سردبیری روزنامه «صدای عدالت» را برعهده داشت و در سال ۸۸ روزنامه «آرمان امروز» را راه‌اندازی کرد و در سال ۹۰ نیز صاحب‌امتیازی روزنامه «آرمان ملی» را برعهده گرفت.

حسن روحانی در پیامی درگذشت مدیر مسئول روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفت

حسن روحانی، رییس جمهور پیشین در پیامی درگذشت مدیر مسئول روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، متن این پیام بدین شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت جناب آقای حسین عبداللهی، مدیر مسئول محترم روزنامه آرمان ملی موجب تاثر و تالم شد.

بی‌شک خدمات ارزنده و ماندگار ایشان در روزنامه‌ای که بوی انصاف، اعتدال و نقد سازنده از آن به مشام می‌رسید، به‌ یادگار خواهد ماند.

فقدان این چهره رسانه‌ای را به جامعه مطبوعاتی، اهالی رسانه و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض می‌کنم و برای عزیز از دست‌ رفته از درگاه خداوند غفران و رحمت خواستارم.

پیام تسلیت سیدحسن خمینی به مناسبت درگذشت حسین عبداللهی 

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در پیامی درگذشت حسین عبداللهی مدیر مسوول روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، متن پیام یادگار امام راحل بدین شرح است:

«بسمه تعالی

خبر درگذشت تأسف بار برادر عزیزمان جناب آقای حسین عبداللهی طاب ثراه بسیار غم انگیز بود. عبداللهی برای آنها که با صفا و صمیمیت او آشنا بودند و تعهد و عشق او را به راه و مرام خود می شناختند، همیشه عنصری توانمند و اثرگذار بود. ایستادگی بر سر آرمانهای امام و ارزش های انقلاب و نهراسیدن از ملامت ها و دشواری ها، او را در مسیر روزنامه نگاری خود ممتاز کرده بود.

اینجانب ضمن تسلیت این فقدان تلخ به همسر و بستگان او و همه دوستانش در روزنامه آرمان ملی، برای او حشر با صالحان و پاکان را مسألت دارم.

تسلیت معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد درپی درگذشت حسین عبداللهی

معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در پیامی درگذشت «حسین عبداللهی» را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، در پیام فرشاد مهدی‌پور آمده است:

*ویبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام*

خبر درگذشت زنده‌یاد «حسین عبداللهی»، همکار باسابقه‌ و مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز  روزنامه آرمان ملی موجب تالم شد.

اینجانب ضایعه درگذشت این فعال دغدغه‌مند رسانه‌ای را به خانواده گرامی، جامعه رسانه‌‌ای کشور و همکاران ایشان در مجموعه روزنامه آرمان ملی تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران الهی و برای خانواده و بازماندگان او، صبر و اجر مسالت دارم.

پیام تسلیت پدرام پاک‌آیین برای درگذشت حسین عبداللهی

نماینده مدیران مسئول در هیات نظارت بر مطبوعات و خبرگزاری ها در پیامی درگذشت حسین عبداللهی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه «آرمان ملی» را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، در پیام پدرام پاک آیین آمده است:

«و یبقی وجه ربک ذوالجلال و الاکرام

درگذشت مرحوم جناب آقای حسین عبداللهی را به خانواده گرامی ایشان و نیز به همکاران و دوستان آن مدیر مسئول محترم و روزنامه نگار شریف و پرتلاش تسلیت عرض می کنم. آن مرحوم سال‌ها در حوزه رسانه به خدمت و مدیریت اشتغال داشت و امید است این همه مقبول درگاه احدیّت باشد. از خداوند بزرگ رحمت و مغفرت حضرت حق را برای ایشان آرزو دارم.»

سخنگوی دولت در پیامی درگذشت حسین عبداللهی را تسلیت گفت

سخنگوی دولت در پیامی درگذشت حسین عبداللهی مدیرمسئول روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، در متن پیام تسلیت بهادری جهرمی آمده است:

انا لله و إنا إلیه راجعون

درگذشت جناب آقای «حسین عبداللهی»، فعال رسانه‌ای با سابقه، مدیرمسئول و صاحب‌امتیاز روزنامه «آرمان ملی» موجب تأثر و تأسف شد.

ضایعه فقدان ایشان را به خانواده محترم آن مرحوم، همکارانشان در این رسانه و جامعه رسانه‌ای کشور تسلیت عرض می‌کنم. از خداوند منان برای آن مرحوم غفران و رحمت و برای بازماندگان صبر جزیل مسألت دارم.

پیام تسلیت سخنگوی وزارت خارجه در پی درگذشت حسین عبداللهی

سخنگوی وزارت خارجه در پیامی درگذشت حسین عبداللهی مدیرمسئول روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفت.

به گزارش شفقنا، در متن پیام تسلیت سعید خطیب زاده آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

خبر درگذشت ناگهانی زنده‌یاد جناب آقای حسین عبداللهی مدیرمسئول باسابقه و صاحب‌امتیاز  روزنامه آرمان ملی  موجب تاثر و اندوه گردید.

اینجانب ضایعه درگذشت این فعال رسانه ای پر تلاش و دلسوز را به خانواده عزیز ایشان، جامعه رسانه‌‌ای کشور به ویژه همکاران ایشان در مجموعه روزنامه آرمان ملی تسلیت می گویم.

از خداوند بخشنده مهربان برای آن مرحوم غفران و رحمت الهی و برای خانواده داغدار و کلیه بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت دارم.

پیام تسلیت کواکبیان در پی درگذشت حسین عبداللهی

در پی درگذشت مدیرمسئول روزنامه آرمان ملی، مصطفی کواکبیان مدیرمسئول روزنامه مردم‌سالاری پیام تسلیتی منتشر کرد.

به گزارش شفقنا، متن پیام بدین شرح است:

إنا لله و انا اليه راجعون

با كمال تأسف و تأثر و با كمال ناباوري خبر درگذشت مدیرمسئول روزنامه «آرمان ملی» را دريافت كردم. حسین عبداللهی، مدیر مسئول و صاحب امتیاز روزنامه «آرمان ملی» در سن ۵۱ سالگی بر اثر سکته قلبی از ميان ما پر كشيد.

اينجانب آسماني شدن اين فعال مطبوعاتي و عضو برجسته انجمن روزنامه هاي غير دولتي و منتقد معزز رسانه اي را به فرزندان و خانواده و وابستگان داغدار ايشان و همه آشنايان و علاقمندان آن عزيز از دست رفته به ويژه اصحاب رسانه و اهالي مطبوعات و كاركنان و خبرنگاران و تحريريه روزنامه آرمان ملي تسليت گفته و از خداوند سبحان در اين روزهاي پاياني ماه شعبان المعظم براي ايشان علو درجات و براي بازماندگان صبر عظيم و اجر جزيل مسألت دارم.

تسلیت مرتضی اشراقی در پی درگذشت حسین عبداللهی

حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی اشراقی در پیامی درگذشت حسین عبداللهی مدیر مسئول روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفت.

متن پیام حجت الاسلام و المسلمین دکتر مرتضی اشراقی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت تاسف بار و غم انگیز دوست و برادر عزیزم مرحوم مغفور آقای حسین عبداللهی را به فرزندان و خانواده محترم ایشان و همه اهالی محترم رسانه تسلیت عرض می کنم.

خداوند روح آن عزیز سفر کرده را قرین رحمت واسعه خودش قرار دهد و به بازماندگان ایشان صبر و اجر عنایت نمایید.

پیام تسلیت محمدرضا عارف در پی درگذشت مدیرمسئول روزنامه آرمان ملی 

دکتر عارف در پیامی درگذشت حسین عبداللهی را تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت عارف آمده است:

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت نابهنگام فرهیخته ارجمند جناب آقای حسین عبداللهی موجب تاثر و تالم خاطر شد.
همت و صبوری در انجام رسالت مطبوعاتی و تلاش در خور توجه برای بسط و توسعه گفتمان تحول خواهی در روزنانه آرمان ملی از ویژگی های برجسته آقای عبداللهی بود.

ضمن تسلیت این ماتم به خانواده محترم آن مرحوم، بستگان داغدار و جامعه مطبوعاتی کشور، برای آن انسان شریف غفران الهی و حشر با اولیا الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت دارم. روحش شاد.

شهردار قم در پیامی درگذشت حسین عبداللهی را تسلیت گفت

دکتر سید مرتضی سقائیان‌نژاد شهردار قم درپیامی درگذشت حسین عبداللهی را تسلیت گفت. در این پیام آمده است: در نهایت تأسف و تألم، از درگذشت ناباورانه شادروان حسین عبداللهی از فرهیختگان شهر مقدس قم و از پیشکسوتان عرصه خبر و رسانه کشور مطلع شدم.

تلاش عملی آن مرحوم در جهت اعتلا و تقویت امور تخصصی رسانه و ارتباطات نه تنها در استان قم و با روشن نگاه داشتن چراغ نشریه «ایمان» و انتشار مداوم آن به مدت 24 سال، بلکه در گستره‌ای به بزرگی کشور، تلاشی شایسته، طاقت فرسا و قابل احترام است.

بدون شک نقش ایشان در ایجاد و توسعه زیرساخت‌ها و بسترهای اطلاع‌رسانی برای امور گوناگون به ویژه در شهر مقدس قم، ماندگار خواهد بود و علی‌الخصوص تربیت نیروهایی کارآزموده و توانمند در این عرصه از جمله یادگارهای وی خواهند بود.

با تسلیم در برابر مشیت حضرت باری تعالی و آرزوی غفران الهی برای روح آن مرحوم، غم فقدان آن عزیز از دست رفته را به بازماندگان و بستگان و همچنین همکاران وی در عرصه خبر و رسانه استان پهناور قم و میهن عزیز اسلامی تسلیت عرض نموده و برایشان از درگاه حضرت احدیت توان صبر بر این مصیبت مسئلت دارم.

علی ربیعی: روزنامه‌ عبداللهی به دنبال «آرمان ملی» بود

سخنگوی دولت پیشین در پیامی درگذشت حسین عبداللهی را تسلیت گفت. در متن پیام تسلیت دکتر علی ربیعی آمده است:

به نام خدا

بازگشت همه به سوی اوست

این روزها، روزنامه‌داری سختی‌های خاص خود را دارد. مهم‌تر از فشار اقتصادی، مستقل، منصف ماندن، اخلاقی رفتار کردن، تن ندادن به فشارهای سیاسی، ابزار نکردن رسانه برای رسیدن به اهداف و حقیفت‌گویی بی‌هراس، روزنامه‌نگاری را به کاری سخت و دشوار تبدیل نموده است.

زنده یاد حسین عبدالهی نمونه‌ای از صفات پیش‌گفته و روزنامه‌اش به دنبال آرمان ملی بود. فقدان این عزیز از دست رفته را به خانواده وی و خانواده بزرگ اهل قلم و رسانه تسلیت می‌گوبم. راهش مستدام

مدیر مسئول جهان اقتصاد: حسین عبداللهی وقت رفتنش نبود

سعید تقی‌پور مدیر مسئول جهان اقتصاد، در پیامی درگذشت حسین عبداللهی را تسلیت گفت. در متن این پیام آمده است:

انا لله و انا الیه راجعون
خبرهای بد تمامی ندارند
این روزها روزگار برمدار کج می‌گردد
حسین عبداللهی وقت رفتنش نبود
اما حالا ما ما مانده‌ایم و ماتم از دست دادن او
خدایش بیامرزد و به بازماندگانش صبر دهد
جامعه مطبوعاتی هم در سوک او داغدارند برای همکاران آن مرحوم در روزنامه آرمان ملی و اهالی جامعه مطبوعاتی هم از درگاه خداوند صبر بر این مصیبت آرزو می‌کنم.

محمد خدادی: حسین عبداللهی انتقاد و نقد را پذیرا بود

خبر از دست دادنش غیر قابل باور بود ، ابتدا فکر کردم بستگانش را ازدست داده به سمت تلفن رفتم به او تسلیت بگویم، خواستم ببینم دقیقا کدام یک از بستگانش بوده دیدم حسین از دست ما رفته است ، اوج بهت و حیرت و افسوس درغم او .

برای لحظه ای چهره خندان ، محبت و صفا وصمیت همیشگی اش در ذهنم مرور شد اصولا بدون اطلاع قبلی می امد و می گفت فقط دو دقیقه کار دارم و با شوری وارد اطاق  می شد و پی گیری کارهایش را سرپایی می کرد و با کلی مهربانی و زبان تشکر خیل زود می رفت .

بیشترین همکاری ما به دوران معاونت مطبوعاتی و بویژه در دو موضوع بحران کاغذ و مشکلات ناشی از تغییرات مالکیت روزنامه اش بود .

و البته بحران های بعد از ان ماجرای بنزین و شهادت حاج قاسم و …. و بعدش هم کرونا – همیشه درتماس بودیم و ملاقات های حضوری مکرر و درجلسات مستمر .

یکی از مدیران مسول پرتلاش فعال علاقمند زحمت کش و با اخلاق بود و اهل مشورت و البته همراه و همکار –

تعلق به جناح و خطوط سیاسی اش روشن بود و با تغییر دولت ها سمت و سویش هم تغییر نمی کرد و درعین حال تعلق به نظام و اصول انقلاب و وفاداری به رهبری و شهدا را عریان بیان می کرد و دراین موارد مواضع شخصی اش  صریح بود

حضورش در محافل مختلف فارغ از جناج سیاسی خاص پررنگ بود و دلیلش هم اعتقاد حسین به همکاری و همدلی در خانواده نظام بود .

انتقاد و نقد را پذیرا بود و درپی اصلاح ان – درکارش مصمم بود و وفادار به رفاقت و دوستی-  اهتمام جدی به حر فه  روزنامه نگاری  روزنامه ارمان  را درصحنه رسانه ای کشور تبدیل به یک رسانه تاثیرگذار کرد و با همه کمی و کاستی ها ساخت و از بار مسولیت هیچگاه شانه خالی نکرد .

حتما جایش بین ما خالی است اما یادش همیشه همراه ما خواهد بود

به خانواده گرامی ایشان و همه همکارانم در صحنه رسانه ای کشور تسلیت و همدری عرض می کنم

وَآخِرُ دَعْوَاهُمْ أَنِ الْحَمْدُ لِلَّهِ رَبِّ الْعَالَمِينَ

پیام تسلیت دکتر صالحی در پی درگذشت حسین عبدالهی

دکتر علی‌اکبر صالحی، معاون پژوهشی و قائم مقام فرهنگستان علوم، با صدور پیامی درگذشت «حسین عبدالهی» مدیر مسئول روزنامه آرمان ملی را تسلیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

الَّذِی خَلَقَ الْمَوْتَ وَ الْحَیاةَ لِیبْلُوَکمْ أَیکمْ أَحْسَنُ عَمَلًا وَ هُوَ الْعَزِیزُ الْغَفُورُ

با نهایت تأسف و تأثر، اطلاع یافتم که جناب آقای حسین عبدالهی، مدیر مسئول روزنامه آرمان ملی، پس از عمری خدمت در عرصه اطلاع رسانی و رسانه، دعوت حق را لبیک گفته و به دیدار معبود شتافته است.

این‌جانب ضمن عرض تسلیت به خانواده معزز و همکاران ایشان، از درگاه ایزد منان برای آن فقید سعید علو درجات و رحمت و غفران واسعه الهی مسألت می‌نمایم.

در حال تکمیل…

نظر شما