شناسهٔ خبر: 53199946 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

بارش برف تردد خودروها را در برخی محورهای مواصلاتی استان زنجان مختل کرد

گروه استان‌ها - سرپرست راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: بارش برف تردد خودروها را در برخی محورهای مواصلاتی استان زنجان مختل کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، با آغاز فصل بهار، بارش‌های بهاری در استان زنجان از روز گذشته آغاز شده و حتی در برخی از نقاط استان این بارش‌ها اغلب به شکل برف بوده و به عبارتی برف استان ارتفاعات استان زنجان را سفیدپوش کرده است.

محورهای زنجان - طارم و زنجان - تهم‌ از صبح امروز با بارش برف همراه بوده و حتی راهداران در برخی از نقاط مجبور به بازگشایی مسیرها شده‌اند. از سوی دیگر مجدداً بارش برف از ساعت گذشته شروع به بارش کرده و طبق گفته مسئولان راهداری زنجان تردد در این دو محور فقط با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است.

در این راستا هادی نظری سرپرست راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان در گفت‌‌وگو با خبرنگار تسنیم گفت: بارش‌های الهی از روز گذشته در استان زنجان آغاز شده و بارش‌ها در نیمه شمالی استان عمدتاً به صورت برف بوده است.

وی افزود: از صبح امروز محورهای زنجان - تهم و زنجان - طارم برفی بوده و با کمک راهداران این دو مسیر بازگشایی شد؛ از سوی دیگر هم از حدود یک ساعت پیش بارش برف در این دو محور مجدداً آغاز شده و تردد در این دو محور فقط با زنجیرچرخ امکان‌پذیر است.

این مسئول عنوان کرد: همینطور دیگر محورهای مواصلاتی استان بارانی است و از رانندگان تقاضا داریم با احتیاط رانندگی کنند.

وی در پایان گفت: ماموران راهداری در کنار دیگر ماموران امدادی در ایام نوروز کاملاً آماده‌باش هستند و از مسافران تقاضا داریم قبل از سفر وضعیت راه‌ها را از سامانه 141 پیگیری کنند.

به گزارش تسنیم، هادی نظری چند روز پیش به عنوان سرپرست راهداری اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان معرفی و جایگزین جواد یوسفی شد. گفتنی است که یوسفی به مقام بازنشستگی نائل آمده است.

انتهای پیام/ش

 

نظر شما