شناسهٔ خبر: 53178512 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: شما نیوز | لینک خبر

تبریک نوروز 1401

پیام های تبریک عید نوروز ۱۴۰۱ | متن زیبا و عکس نوشته جدید تبریک سال نو

لحظات پایانی سال 1400 و قرن چهاردهم هجری شمسی را پشت سر می‌گذاریم. عید نوروز 1401، ساعات و دقایق ابتدایی قرن جدید کم کم از راه می رسد.

صاحب‌خبر -

به گزارش شمانیوز: بسیاری از ما برای تبریک عید نوروز و رسیدن سال 1401 به دلیل مشکلات شخصی و دوری راه پیام های تبریک عید نوروز را همه ساله دست به دست می کنیم. پیشرفت تکنولوژی و وجود ارتباطات منجر شده تا خیلی سریع پیام های تبریک عید نوروز 1401، متن‌های زیبا و عکس‌نوشته‌های جذاب تبریک سال نو را به یکدیگر ارسال کنیم. سال ۱۴۰۱ برای همه ما شروع یک قرن جدید است

پیام ها زودتر از خود ما به دید و بازدید دوستان، آشنایان می‌روند. در این چند سال گذشته که بیماری کرونا همه گیر شد، زیباترین راه حل برای اینکه به یکدیگر یادآور شویم که هنوز در دل و ذهن هم باقی مانده ایم و خطر شیوع کرونا باعث شده تا از هم دور بمانیم، زیباترین پیام ها و تبریکات فرارسیدن سال نو را با عکس نوشته و یک پیام زیبا مطلب را در دل و جان همدیگر نشانده ایم.

امسال هم اگر قصد دارید متن زیبا، عکس نوشته و پیام های تبریک عید نوروز ۱۴۰۱ را برای همکاران و دوستان خود بفرستید با ما باشید که گلچینی از متن تبریک های مخصوص عید نوروز را برای شما آماده کرده ایم:

پیام تبریک نوروز 1401

وقتی به جاری شدن ذکر یا مقلب القلوب والابصار می افتم از خدا می‌خواهم برایتان همان شور و نشاطی را رقم بزند که در آرزویش هستید. زمین نفس خود را تازه خواهد کرد و روزهای سرد اسفند کم کم به پیشواز بهار می‌روند. آرزوهایت در سال جدید خاطره شوند. عید شما مبارک.

پیام تبریک نوروز 1401

**********

بر سر سفره احساس اگر جایی بود

سخن ساده تبریک مرا جا بدهید

سین هشتم سخن ساده تبریک من است

جا سر سفره اگر نیست، به دل‌ها بدهید

نوروز ۱۴۰۱ مبارک

پیام تبریک نوروز 1401

**********

شروع سال نو همیشه نشانه فکرهای جدید، کردار جدید، تصمیم های تازه، برای آینده است. آینده‌ای که می‌خواهیم آن را بهتر از گذشته بسازیم، در این سال جدید برای شما همکار عزیز و محترم سلامتی، شادی، عشق و محبت و پیروزی را از خداوند متعال خواستارم. سال نو بر شما و خانواده مبارک.

پیام تبریک نوروز 1401

**********

با شروع بهار همه چیز رنگ و بویی تازه به خود می‌گیرد. این افسانه‌ی زیبا و ماندگار همیشه در خاطره‌ها خواهد ماند که هر شخص احساس می‌کند که نخستین روز از بهار مشابه اولین روز آفرینش است. آغاز بهار و زنده شدن زمین مبارک باد.

پیام تبریک نوروز 1401

**********

مژده‌ای دل که دگر باره بهار آمده است

خوش خرامیده و با حسن و وقار آمده است

به تو ای باد صبا می‌دهمت پیغامی

این پیامی است که از دوست به یار آمده است

شاد باشید در این عید و در این سال جدید

آرزویی است که از دوست به یار آمده است...

سال نو مبارک

پیام تبریک نوروز 1401

**********

باز عالم و آدم و پوسیدگان خزان و زمستان خندان و شتابان به استقبال بهار می‌روند تا اندوه زمستان را به فراموشی سپارند و کابوس غم را در زیر خاک مدفون سازند و آنگاه سر مست و با وجد و نشاط و با رقص و پایکوبی با ترنم این سرود طرب‌انگیز نوروز و جشن شکوفه‌ها را برگزار می‌نمایند.

سال نو مبارک

**********

فرخنده باد بهار شورانگیز، بر قامت سبز وجودتان شکوفه باران باد و بر لبتان خنده آکنده از مهر باد. انتهای این قصه ی سرد و سفید اینگونه زیبا شد. برای آغاز بهار تنها یک قدم مانده، تنها یک خورشید باقی است. هزاران تبریک برای آغاز سال ۱۴۰۱.

**********

پیام تبریک نوروز 1401

تا رستاخیزی دوباره در گیتی دمیده شود و من در دعایی خاضعانه از درگاه مدبر هستی، در سال جدید سلامتی، شادی، موفقیت و بهروزی و در یک کلام احسن‌الحال را برای شما و خانواده محترمتان خواهانم. سال نو مبارک.

**********

هر روزتان نوروز                                              نوروزتان پیروز

 

نظر شما