شناسهٔ خبر: 53168997 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ادعای آاس؛

بازگشت ستاره ولزی به ترکیب؛ انتخاب آنچلوتی معلوم شد

بنا بر ادعای آاس به احتمال فراوان گرت بیل فرداشب جانشین کریم بنزما در ترکیب اصلی رئال مادرید خواهد بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، یکی از بزرگ‌ترین نگرانی‌های رئال مادرید برای دیدار حساس ال‌کلاسیکو، وضعیت ستاره فرانسوی و بهترین بازیکن این تیم یعنی کریم بنزما به‌شمار می‌آمد. از چند روز پیش گفته شد که به دلیل مصدومیت، حضور بنزما مقابل بارسلونا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

دقایقی پیش به شکل رسمی لیست رئال مادرید برای دیدار حساس فرداشب مقابل بارسلونا منتشر شد و همان‌طور که کارلو آنچلوتی نیز تایید کرده بود نامی از کریم بنزما در آن مشاهده نمی‌شود. در واقع تلاش پزشکان لوس‌بلانکوس برای رساندن ستاره فرانسوی به بازی بی نتیجه بوده و رئال با یک غایب بزرگ مقابل بارسا قرار می‌گیرد.

از چند گزینه به‌عنوان جانشین احتمالی کریم‌ بنزما در بازی فردا شب نام برده می‌شود. از لوکا یوویچ و ماریانو گرفته تا گرت بیل که اخیرا از بند مصدومیت رهایی یافته است. با این حال آاس در گزارشی مدعی شده که به احتمال فراوان ستاره ولزی جانشین کریم بنزما در ترکیب اصلی رئال مادرید در دیدار ال‌کلاسیکو خواهد بود.

گرت بیل آخرین فصل حضور خود در رئال مادرید را تجربه می‌کند و باشگاه اسپانیایی هیچ برنامه‌ای برای تمدید قرارداد او ندارد. همچنین ستاره ولزی در صورت به میدان رفتن مقابل بارسا، آخرین حضور خود در ال‌کلاسیکو را تجربه خواهد کرد.

نظر شما