شناسهٔ خبر: 53156454 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه هفت‌صبح | لینک خبر

آخرین اخبار از حواشی دربی جنجالی تهران؛ شکایت‌بازی!

صاحب‌خبر -

بلافاصله پس از سوت پایان دربی تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، دور تازه ای از جنجال سازی از سوی مدیران دو باشگاه آغاز شد. پرسپولیسی ها از ۳ بازیکن خارجی استقلال به کمیته انضباطی شکایت کردند چرا که معتقد بودند آنها مجوز بازی در لیگ برتر را نداشتند. ساعتی بعد سیدمهدی سیدعلی داور دربی، از یحیی گل‌محمدی سرمربی قرمزها به دلیل رفتاری که در زمان برگزاری این مسابقه انجام داد علیه او در ارکان قضایی فدراسیون فوتبال شکایت کرد. ظاهرا سیدعلی در شکایت خود که در کمیته انضباطی و کمیته اخلاق طرح کرده است علاوه بر حضور عجیب گل‌محمدی در زمین فوتبال و حمله ور شدنش به داور نوشته و ادعا است سرمربی پرسپولیس به او توهین و تهمت کرده است و از الفاظ زشت و فحاشی ناموسی پس از گل تساوی استقلال استفاده کرده و او را هل داده است.

در ادامه باشگاه استقلال به دلیل حضور شرزود تمیروف در ترکیب پرسپولیس شکایت از این باشگاه به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را در دستور کار خود قرار داد. باشگاه استقلال اعتقاد دارد با توجه به شکایت پدیده مشهد از پرسپولیس و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالاتی این باشگاه، جذب تمیروف غیرقانونی بوده است. مورد دیگری که استقلال برای شکایت از بازیکن ازبکستانی پرسپولیس در نظر گرفته ضربه آرنج تمیروف به صورت محمد دانشگر، مدافع استقلال در جریان دربی است. شکایت بعدی استقلال از حمید مطهری، سیدجلال حسینی، حامد پاکدل، وحدت هنانوف و یکی دو نفر از عوامل پرسپولیس است که پس از دربی اظهاراتی علیه استقلال مطرح کردند. این باشگاه قرار است به زودی لایحه شکایت خود را به کمیته انضباطی ارسال کند.

خبر دیگر این که باشگاه پرسپولیس قصد دارد از محمد دانشگر مدافع استقلال شکایت کند. پرسپولیسی ها مدعی هستند محمد دانشگر پس از به ثمر رسیدن گل تساوی تیمش در دربی حرکت زشتی با دست به سمت هواداران حریف انجام داده است.

 

نظر شما