شناسهٔ خبر: 53150450 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

پپ به دشمن اسپانیایی رسید

رئال مادرید-چلسی؛ قرعه مرگ یک‌چهارم‌نهایی چمپیونزلیگ

امروز از ساعت 14.30 قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا برگزار شد که در جذاب ترین بازی رئال مادرید و چلسی برگزار کننده تکرار نیمه نهایی فصل گذشته خواهند بود.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، لیگ قهرمانان اروپا رفته‌رفته به قسمت های جذاب تر و پایانی خود نزدیک می‌شود. با تمام اتفاقات فوق العاده ای که در یک هشتم نهایی رخ داد این مرحله به پایان رسید و تیم های حاضر در جمع هشت تیم پایانی مسابقات مشخص شدند.

دقایقی قبل قرعه کشی دور یک چهارم هایی به انجام رسید و شاهد دو مصاف جذاب و هیجان انگیز خواهیم بود. رئال مادرید و چلسی برگزار کننده حساس ترین بازی خواهند بود. ضمن اینکه دیدار سیتی و اتلتیکو و برخورد پپ گواردیولا و دیه گو سیمئونه هم جذابیت های خاصی خواهد داشت.

بایرن مونیخ شاید راحت ترین قرعه را داشت و به ویارئال برخورد کرد. لیورپول و بنفیکا دو تیم سرخپوش با سابقه قهرمانی اروپا نیز برگزار کننده دیگر بازی خواهند بود.

قرعه کشی نهایی به این ترتیب شد:

 

چلسی-رئال مادرید

منچسترسیتی-اتلتیکو

ویارئال-بایرن مونیخ

بنفیکا-لیورپول

 

برنده دیدار سیتی و اتلتیکو در نیمه نهایی به مصاف برنده برنده چلسی-رئال خواهد رفت.

برنده بازی ویارئال-بایرن هم در نیمه نهایی با برنده بنفیکا-لیورپول برخورد خواهد کرد.


طبق شایعات، به دلیل اینکه دو نماینده از یک کشور(رئال‌مادرید و اتلتیکومادرید) نمی‌توانند در یک روز میزبان باشند، رئال‌مادرید مجبور است بازی رفت را در خانه و بازی برگشت را در لندن برگزار کند.(برخلاف قرعه صورت گرفته)

*(قرعه اتلتیکومادرید به دلیل اینکه قهرمان لالیگا بوده تغییر نمی‌کند)
 

 

زمان برگزاری بازی های یک چهارم نهایی، نیمه نهایی و فینال

  • دور رفت یک‌چهارم نهایی: سه‌شنبه و چهارشنبه، 16 و 17 فروردین
  • دور برگشت یک‌چهارم نهایی: سه‌شنبه و چهارشنبه، 23 و 24 فروردین
  • دور رفت نیمه نهایی: سه‌شنبه و چهارشنبه، 6 و 7 اردیبهشت
  • دور برگشت نیمه نهایی: سه‌شنبه و چهارشنبه، 13 و 14 اردیبهشت
  • فینال: شنبه 7 خرداد در پاریس
     

 

 

14:43:: بنفیکا-لیورپول

14:42: ویارئال-بایرن‌مونیخ

14:41: منچسترسیتی-اتلتیکومادرید

14:40: چلسی-رئال مادرید

14:30: همه چیز مهیای قرعه‌کشی در مقر یوفا

 

 

 

 

13:50: تیم‌های حاضر در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان


چلسی 
بنفیکا
رئال مادرید
بایرن مونیخ
لیورپول
ویارئال
اتلتیکومادرید
منچسترسیتی

 

13.30: در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان شاهد اتفاقات جالبی بودیم. 

رئال مادرید

در هیجان انگیزترین بازی، رئال مادرید توانست در مجموع دو بازی رفت و برگشت، پی اس جی را 3-2 کنار بزند. بازی در پاریس با گل کیلیان امباپه به سود پی اس جی تمام شد ولی در بازی برگشت، رئال مادرید با هت تریک کریم بنزما ورق را برگرداند و پاسخ گل نیمه اول امباپه را هم داد.

 

اتلتیکومادرید

اتلتیکو دیگر تیم صعود کننده به این مرحله توانست منچستریونایتد را حذف کند. در بازی رفت حساب کار 1-1 برابر شد ولی در بازی برگشت، تیم تحت هدایت دیگو سیمئونه توانست 0-1 شیاطین سرخ را در اولدترافورد شکست داده و به یک چهارم نهایی برسد.

ویارئال

زیر دریایی های زرد در دو بازی رفت و برگشت هیجان انگیز یوونتوس بزرگ را کنار زدند. بازی در اسپانیا 1-1 برابر شد و در تورین این ویارئال بود که 0-3 برنده شد و همه را حیرت زده کرد.

بایرن مونیخ

قهرمان سال 2020 اروپا در مجموع دو بازی توانست سالزبورگ را شکست دهد. بازی در اتریش 1-1 شد ولی در مونیخ میزبان 7-1 به پیروزی دست یافت.

 

منچسترسیتی

سیتیزن ها در این مرحله به مصاف اسپورتینگ لیسبون رفتند و در بازی رفت 0-5 برنده شدند. بازی برگشت در اتحاد تشریفاتی بود و بدون گل مساوی شد.

لیورپول

قرمزهای آنفیلد در مصاف با اینتر توانستند 0-2 در سن سیرو برنده شوند و در بازی برگشت با وجود برتری 0-1 اینتر این لیورپول بود که صعود کرد.

 

چلسی

مدافع عنوان قهرمانی اروپا در دو بازی رفت و برگشت بر لیل پیروز شد و به راحتی صعود کرد.

بنفیکا

قرمزهای لیسبون در بازی رفت برابر آژاکس و در زمین خود 2-2 متوقف شدند ولی در امستردام به لطف گل دقایق پایانی توانستند پیروز شده و راهی یک چهارم نهایی شوند.

 

 

 

نظر شما