شناسهٔ خبر: 53132548 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

کشف 47 تن روغن خوراکی قاچاق در ایرانشهر

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر و تکاوران قرارگاه عملیاتی و انتظامی عمار بیش از ۴۷ تن روغن خوراکی قاچاق توقیف شد.

صاحب‌خبر -

سردار احمد طاهری اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا روز گذشته رزمندگان یگان تکاوری قرارگاه عملیاتی و انتظامی عمار با همکاری مأموران انتظامی شهرستان ایرانشهر حین کنترل خودرو های عبوری در محورهای مواصلاتی  آن شهرستان 2 دستگاه کشنده کانتینر دار حامل روغن خوراکی قاچاق را متوقف کردند. 

​به گزارش فارس، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در بازرسی از کامیون های توقیفی بیش از 47 تن روغن خوراکی قاچاق و فاقد مجوز قانونی کشف شد. 

وی با بیان اینکه در این رابطه 2 فرد متخلف شناسایی و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شده اند تصریح کرد: ارزش محموله توقیفی بنابر اعلام نظر کارشناسان اداره گمرک 12 میلیارد ریال برآورد شده است. 

سردار طاهری با اشاره به عزم جدی پلیس در مقابله با قاچاقچیان و اخلالگران در نظام اقتصادی از شهروندان خواست اخبار و اطلاعات خود را در این خصوص با تماس 110 در اخیار پلیس قرار دهند. 

نظر شما