شناسهٔ خبر: 53123642 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

پیام تسلیت دبیرکل نُجَباء در پی ارتحال آیت‌الله‌ علوی گرگانی

دبیرکل جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در پی درگذشت حضرت آیت‌الله‌ «سید محمدعلی علوی گرگانی» با صدور پیامی ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال این مرجع عالی‌قدر نوشت: با حزن و اندوه از وفات مرجع دینی، آیت‌الله العظمی علوی گرگانی "قدس الله نفسه الزکیه" با خبر شدیم.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام والمسلمین «اکرم الکعبی» در ادامه گفت: این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس صاحب العصر و الزمان "عجل الله تعالی فرجه الشریف" و مراجع عظام و امت اسلامی تسلیت عرض می‌کنیم.

وی در پایان افزوده است: از خداوند متعال می‌خواهیم ایشان را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد و وی را در بهشت با محمد و آل محمد محشور کند.

پیش از این نیز، «سید عمار حکیم» رهبر جریان حکمت ملی عراق با انتشار پیامی درگذشت آیت الله سید محمد علی علوی گرگانی را تسلیت گفته بود.

حکیم در این پیام ارتحال یکی از اعلام حوزه علمیه مبارکه و یکی از ارکان دانش و فقه، آیت الله العظمی سید محمدعلی علوی حسینی گرگانی، مرجع دینی، که پس از عمری تعلیم و تربیت نسلی از علمای اعلام درگذشت را به امت اسلامی و پیروان اهل بیت علیهم السلام تسلیت گفت.

رهبر جریان حکمت ملی عراق در ادامه پیام خود این مصیبت بزرگ را به امام مهدی (عج) و مراجع عظام و امت اسلامی و ملت مسلمان ایران و خانواده آن فقید و شاگردان و مقلدان او تسلیت گفت و از خداوند متعال خواست ایشان را مورد رحمت واسعه خود قرار دهد و در اعلی علیین با پیامبران، صدیقین و شهدا و صالحین محشور گرداند.

آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی پس از یک دوره بیماری عصر دیروز (سه شنبه) در ۸۲ سالگی در بیمارستان شهید بهشتی قم دعوت حق را لبیک گفت.

 
انتهای پیام/

نظر شما