شناسهٔ خبر: 53122630 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

محور چالوس در مسير شمال به جنوب مسدود است

صاحب‌خبر -
محور چالوس در مسير شمال به جنوب مسدود است
خبرگزاری آریا-کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور وضعیت تردد را در محور‌های شمالی و سایر محور‌ها اعلام کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ مهرداد برقی درباره محور‌های شمالی گفت: مسیر شمال به جنوب محور چالوس تا اطلاع بعدی مسدود است و در مسیر جنوب به شمال این محور تردد روان است. همچنین، مسیر شمال به جنوب آزادراه تهران-شمال تا اطلاع بعدی مسدود بوده و در مسیر جنوب به شمال نیز تردد روان است.
برقی با اشاره به اینکه محور هراز تا ساعت 24 امروز 25 اسفند مسدود است، اعلام کرد:در محور فیروزکوه مسیر جنوب به شمال محدوده هرانده ترافیک سنگین و در آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است. همچنین محور چالوس دارای بارش پراکنده برف و باران، محور فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت دارای بارش باران و محور هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی است.
وی افزود: در آزادراه‌های قزوین - کرج حدفاصل مهرویلا تا پل کلاک، آزادراه کرج - قزوین محدوده‌های مهرشهر و گلشهر، در محور شهریار - تهران حدفاصل شهریار تا شهرقدس و در آزادراه ساوه - تهران حدفاصل دهشاد تا احمدآباد مستوفی ترافیک سنگین گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور درباره آخرین وضعیت جوی گفت: در برخی از محور‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان و مازندران، بارش برف و باران، در برخی از محور‌های استان‌های گیلان، گلستان، خراسان رضوی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری و کهگیلویه و بویراحمد بارش باران ثبت شده است. همچنین در برخی از محور‌های استان‌های اصفهان، یزد و بوشهر وزش باد و گردوخاک گزارش شده است.

نظر شما