شناسهٔ خبر: 53104362 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان معرفی شد

گروه استان‌ها- سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان امروز با حضور معاون وزیر جهاد کشاورزی و مسئولان استانی معرفی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، در مراسمی ظهر امروز با حضور معاون امور دام وزیر جهاد کشاورزی، محمد رضا برزعلی به عنوان  سرپرست جدید سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان معرفی و از خدمات 8 ساله مختار مهاجر قدردانی شد.

محمدرضا برزعلی سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در این مراسم با اشاره به اینکه کار در این سازمان کوله‌بار سنگینی است اظهار داشت: از همین ابتدا برنامه داریم که با قدرت کار را آغاز کنیم.

مختار مهاجر رئیس سابق سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان هم با اشاره به ضرورت حرکت  برای جهش 5 سال آینده برای رسیدن به تولید 7 میلیون تن انواع محصولات گفت: توسعه گلخانه‌ها به سطح 2 هزار هکتار برای امنیت غذایی، اشتغال روستائیان، گیاهان دارویی، عصاره‌گیری و روغن‌گیری از جمله این برنامه‌ها است.

وی افزود: امروز 27 درصد بودجه استان گلستان در بخش کشاورزی هزینه می‌شود این درصد باید 47 درصد برسد تا بتوانیم سهم کشاورزی را در اقتصاد استان را افزایش دهیم و مهاجرت معکوس صورت بگیرد.

انتهای پیام/581/ح

نظر شما