شناسهٔ خبر: 53080438 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

بررسی ایرادات شورای نگهبان در نشست امروز كمیسیون تلفیق

عضو كمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس گفت: شورای نگهبان تاكنون ایرادات خود را نسبت به ۴ تبصره لایحه بودجه به مجلس ارائه كرده است كه این ایرادات در نشست امروز كمیسیون تلفیق بررسی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش نما به نقل از خانه ملت، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی عضو کمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ مجلس، با اشاره به اینکه شورای نگهبان تا روز گذشته در خصوص ۴ تبصره ابتدایی لایحه بودجه ایرادات خود را به مجلس ارائه کرده است، گفت: هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق صبح امروز با حضور با برخی اعضای تلفیق نشستی را برای بررسی ایرادات شورای نگهبان برگزار کرد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: ایرادات شورای نگهبان نسبت به لایحه بودجه شامل یک سری ابهامات، اصلاح عبارتی و مغایرت با قانون اساسی و شرع مقدس بود که اغلب این ایرادات در نشست امروز صبح کمیسیون تلفیق با ارائه پیشنهادات بررسی و تنظیم شد.

میرتاج‌الدینی تصریح کرد: اعضای هیئت رئیسه کمیسیون تلفیق بودجه امروز بعداظهر نشستی را با شورای نگهبان برای بررسی ایرادات لایحه بودجه ۱۴۰۱ خواهند داشت و بعد از آن کمیسیون تلفیق عصر امروز ساعت ۱۶ نشست خود را با حضور اعضا برای بررسی و اصلاح ایرادات شورای نگهبان برگزار می کند تا گزارش آن در نشست فردا در صحن علنی بررسی شود.

وی بیان کرد: مجلس تلاش می‌کند تا بررسی لایحه بودجه را تا پایان هفته به اتمام برساند تا بودجه ۱۴۰۱ برای ابلاغ به دولت نهایی شود. 

بازار 

نظر شما