شناسهٔ خبر: 53022990 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خطیب جمعه سنندج: امنیت و آسایش کنونی مدیون خون شهداست

گروه استان‌ها - امام‌جمعه موقت سنندج گفت: امنیت و آسایش کنونی مدیون خون پاک شهداست و باید همه مسئولان خود را خدمتگزار خانواده‌های ایثارگران بدانند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا سیداحسن حسینی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌ جمعه که در مسجد جامع اقامه شد ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات همه نمازگزاران و دعای خیر و طلب شفای عاجل برای همه مریضان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار داشت: ترقی دین اسلام و صحت و سلامتی همه مردم کشور از شر و توطئه‌های دشمنان را از خداوند متعال خواهانم.

وی گفت: امیدوارم در این ماه شعبان خود را برای استقبال خوب و بهره‌برداری از فیوضات ماه مبارک رمضان آماده کنیم.

امام‌جمعه موقت سنندج با اشاره به دیدار روز گذشته نمایندگان خبرگان با رهبر معظم انقلاب تصریح کرد: منتخب مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در این نشست عالمانه و دلسوزانه مشکلات مردم را در محضر رهبر معظم انقلاب مطرح کرده و از حق و حقوق مردم این دیار دفاع کرد که جای قدردانی دارد.

وی با تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس بنیاد شهید به همه فعالان این عرصه افزود: امیدوارم مسئولان این حوزه همواره خود را خدمتگزار خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان بدانند.

ماموستا حسینی امنیت و آسایش کنونی ایران را مرهون خون شهدا دانست و بیان کرد: امیدوارم همواره خود را قدردان خون پاک شهدا بدانیم.

وی در بخشی دیگر از خطبه‌های خود به ارزش‌گذاری انسان مسلمان از دیدگاه قرآن پرداخت و خاطرنشان کرد: در این عصر حاضر "ایمان و عمل صالح، تقوا و ارتباط تناگتنگ و الگوبرداری از سیره پاک رسول‌الله و اهل‌بیت(ع)" سه بازوی نیرومند و انسان را به حق‌تعالی نزدیک کرده و می‌تواند با رعایت اینها، ارزش خود را در دنیا و قیامت بالا ببرد.

امام‌جمعه موقت سنندج با تاکید بر اینکه انسان در رفتار و گفتار با دیگران، مراقب برخورد و زبانش باشد، عنوان کرد: همه با هم در برابر مشکلات صبر پیشه کرده و به هر گونه اتفاقات از جانب حق‌تعالی، ایمان داشته باشیم.

وی صبر، شکرگزاری نعمات و راضی به قضا و قدر خواند را نشانه انسان ایمان‌دار خواند و ادامه داد: انسان بی‌صبر دچار مشکل خواهد شد.

ماموستا حسینی ابراز داشت: امیدوارم خداوند متعال این امنیت و آسایش کنونی را برای همه ما حفظ و شکرگزار این همه نعمات باشیم و فقرا و نیازمندان را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/481/س

نظر شما