شناسهٔ خبر: 53000175 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

وداع با پیکر شهدای مدافع حرم ‎«مرتضی سعید نژاد» و «‎احسان کربلایی پور»

حوزه/ مراسم وداع با پیکرهای مطهر شهیدان احسان کربلایی پور و مرتضی سعیدنژاد از شهدای مدافع حرم،‌ در معراج شهدای تهران برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، مراسم وداع با پیکر شهیدان «مرتضی سعیدنژاد» و «احسان کربلایی‌پور» امروز چهارشنبه ۱۸ اسفند در معراج الشهدای تهران برگزار شد.

این مراسم که در حسینیه معراج الشهدا و با حضور خانواده و بستگان شهدا برگزار شد، خانواده شهیدان سعیدنژاد و کربلایی‌پور با پیکر شهیدان خود وداع کردند.

وداع با پیکر شهدای مدافع حرم ‎«مرتضی سعید نژاد» و «‎احسان کربلایی پور» برگزار شد

همچنین سردار سرلشکر پاسدار «حسین سلامی» فرمانده کل سپاه، سردار سرتیپ پاسدار «امیرعلی حاجی‌زاده» فرمانده نیروی هوافضای سپاه، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت هم در این مراسم حاضر شدند.

شهید مرتضی سعیدنژاد متولد سال ۱۳۶۱ از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که در حمله هوایی چند شب گذشته رژیم صهیونیستی به اطراف دمشق به شهادت رسید، از وی دو فرزند به نام‌های زینب چهار ساله و فاطمه هشت ساله به یادگار مانده است.

وداع با پیکر شهدای مدافع حرم ‎«مرتضی سعید نژاد» و «‎احسان کربلایی پور» برگزار شد

شهید احسان کربلایی پور متولد ۵۹ و از نیروهای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بود که همراه با شهید سعیدنژاد در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

وی اصالتا اهل خوزستان بود که وصیت کرده بود در کنار شهید لطفی نیاسری به خاک سپرده شود. از وی نیز سه فرزند به نام‌های عباس، محمدصادق و فاطمه به یادگار مانده است.

انتهای پیام/

نظر شما