شناسهٔ خبر: 52978497 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سروری:

شهرداری تهران ملزم به ارائه خدمات مضاعف به کهریزک است

نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به عدم تحقق تعهدات شهرداری تهران در گذشته نسبت به کهریزک گفت: شهرداری تهران به دلیل تحمیل مشکلات زیست محیطی و ترافیکی به این شهر، ملزم به ارائه خدمات مضاعف به کهریزک است.

صاحب‌خبر -

همزمان با هفته منابع طبیعی، آیین درختکاری با حضور پرویز سروری نایب رئیس شورای شهر تهران، علی کلهر شهردار کهریزک و سایر مسئولان در شهر کهریزک برگزار شد.

به گزارش فارس، پرویز سروری در این مراسم گفت: باتوجه به استقرار مرکز پسماند آرادکوه در مجاورت شهر کهریزک و تحمیل مشکلات زیست محیطی و ترافیکی به این شهر، شهرداری تهران ملزم به  ارائه خدمات بیشتر به کهریزک می‌باشد.

نایب رئیس شورای شهر تهران در ادامه تاکید کرد: در سال آینده به طور جدی پیگیر تخصیص اعتبار و ارائه خدمات عمرانی در ازای جبران خسارات ناشی از تحمیل مشکلات همجواری مرکز پسماند به شهر کهریزک خواهم بود و شهرداری تهران باید به تعهدات گذشته و برنامه‌های آتی اهتمام ورزد.

علی کلهر شهردار کهریزک نیز در این مراسم با اشاره به معضلات تحمیل شده از سوی پایتخت به کهریزک تصریح کرد: متاسفانه در سال‌های گذشته، تمامی تعهدات شهرداری تهران در شهر کهریزک عملیاتی نشده است لذا با وجود پیگیری‌های مکرر مدیریت جدید شهرداری و حمایت اعضای شورای اسلامی شهر تهران، امیدواریم شاهد تحقق وعده‌های شهرداری تهران در شهر کهریزک باشیم.

نظر شما