شناسهٔ خبر: 52975213 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

سیلوا به استقلال پیوست!

صاحب‌خبر -

شفقنا _ رافائل سیلوا مدافع برزیلی و سابق تیم های الفیصلی عربستان و بوآویشتا پرتغال، با عقد قراردادی رسمی و تا پایان فصل به استقلال پیوست.

به گزارش شفقنا ورزشی، پس از اینکه مذاکرات با سیلوا مثبت پیش رفت، این بازیکن چند روز پیش وارد ایران شد و تست های پزشکی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشت. از آنجایی که شائباتی درخصوص اینکه آیا سیلوا قادر به بازی در لیگ ایران هست یا خیر پیش آمده بود، باشگاه استقلال برای رسمی کردن قرارداد این بازیکن عجله ای به خرج نداد و پس از رسیدن تأییدیه سازمان لیگ مبنی بر بدون مشکل بودن سیلوا، قرارداد او امضا شد.

این بازیکن امروز با حضور در دفتر مصطفی آجورلو مدیرعامل استقلال، قرارداد خود را به ثبت رساند. آبی پوشان در معرفی این بازیکن نوشته اند: رافائل سیلوا مدافع برزیلی ۲۹ ساله که در شهر کویابا در غرب برزیل متولد شده، فوتبالش را از کشورش آغاز کرده و حضور در تیم‌های ریوپرتو، پونته‌پرتا، بوآاسپورتو، کریسیوما و گویاس برزیل را در کارنامه دارد.

این بازیکن در سالهای اخیر نیز پیراهن تیم‌های بوآویشتا پرتغال و الفیصلی عربستان را بر تن کرده و یک قهرمانی جام‌حذفی عربستان در فصل گذشته را با الفیصلی به دست آورده است.

رافائل سیلوا مدافع ۱۹۳ سانتی‌متری و جدید استقلال توانایی بازی در سیستم‌های ۳ و ۴ دفاعه را دارد. مدت قرارداد سیلوا با باشگاه استقلال تا پایان فصل جاری خواهد بود.

نظر شما