شناسهٔ خبر: 52962254 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

تحولات فلسطین/

عملیات جدید گردان جنین علیه ارتش رژیم صهیونیستی/ بازداشت هفت فلسطینی در ابودیس/ اشغالگران یک منزل دیگر را در کرانه باختری تخریب کردند/ دو نظامی صهیونیست در جنین زخمی شدند

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت کشاورزان در شرق خان یونس، عملیات ضد صهیونیستی جدید در کرانه باختری اشغالی، تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت کشاورزان فلسطینی در جنوب نوار غزه و بازداشت هفت فلسطینی در قدس اشغالی از جمله تحولات مربوط به فلسطین است.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری قدس(قدسنا) به نقل از خبرگزاری فلسطین الیوم، گردان جنین شامگاه دوشنبه از عملیات جدیدی علیه ارتش رژیم صهیونیستی در کرانه باختری اشغالی خبر داد.

 

این گردان در بیانیه ای کوتاه اعلام کرد که رزمندگان این گردان توانستند با گلوله و بسته های انفجاری نظامیان صهیونیست را هدف قرار دهند.

 

بر اساس این بیانیه، رزمندگان گردان جنین، گردانهای القدس و گردانهای شهدای الاقصی، نظامیان و گشتی های ارتش رژیم اشغالگر را به رگبار بسته و آنها را با بسته های انفجاری هدف قرار دادند.

 

زخمی شدن یک جوان فلسطینی و بازداشت هفت نفر دیگر در ابودیس

 

خبر دیگر اینکه یک جوان فلسطینی شامگاه دوشنبه به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست در شهرک ابودیس در جنوب شرقی قدس اشغالی زخمی شد.

 

منابع محلی گفتند که در پی یورش نظامیان صهیونیست به شهرک ابودیس، یک جوان فلسطینی زخمی شد. در پی این حمله درگیری هایی میان متجاوزان و جوانان ساکن این شهرک رخ داد که در نتیجه، یک جوان هدف اصابت گلوله قرار گرفت و زخمی شد.

 

نظامیان صهیونیست از گاز اشک آور و گلوله پلاستیکی علیه شهروندان فلسطینی در ابودیس استفاده کردند،صهیونیستها همچنین پس از محاصره هفت جوان در یکی از ساختمانهای مسکونی، آنها را بازداشت کردند.

 

تیراندازی نظامیان صهیونیست به سمت کشاورزان در شرق خان یونس

 

خبر دیگر اینکه نظامیان صهیونیست مستقر در شرق شهرک خزاعه به سمت کشاورزان فلسطینی در جنوب نوار غزه آتش گشودند.

 

منابع محلی گفتند که نظامیان صهیونیست به طور گسترده کشاورزان فلسطینی را در شرق شهرک خزاعه هدف گلوله های خود قرار دادند که سبب شد آنها برای حفظ جانشان، مزارع خود را ترک کنند.

 

نظامیان صهیونیست مستقر در منطقه ابوصفیه هم گروهی از کارگران ساختمانی را در شرق اردوگاه المغازی هدف حملات خود قرار دادند و آنها را وادار به ترک این منطقه کردند.

 

جنایت جدید اشغالگران در تخریب منزل یک خانواده فلسطینی دیگر

 

خبر دیگر اینکه نظامیان صهیونیست منزل غیث جرادات اسیر فلسطینی را در شهرک السیله الحارثیه در جنین در کرانه باختری اشغالی تخریب کردند.

 

به گفته منابع محلی، نظامیان رژیم اشغالگر در آخرین ساعات شب گذشته منزل این اسیر فلسطینی را تخریب کردند.

 

زخمی شدن دو نظامی صهیونیست در جنین

 

خبر دیگر اینکه دو نظامی صهیونیست بامداد سه شنبه درعملیات ضد صهیونیستی شهروندان فلسطینی در غرب جنین زخمی شدند.

 

کانال چهاردهم تلویزیون رژیم صهیونیستی اعتراف کرد که دو نظامی اسرائیلی در عملیات فلسطینیان در شهرک سیله الحارثیه زخمی شدند.

 

بر اساس این گزارش، این عملیات در پی حمله نظامیان صهیونیست به شهرک سیله الحارثیه در غرب جنین و جنایت آنها در تخریب منزل غیث جرادات اسیر فلسطینی رخ داد که طی آن دو نظامی صهیونیست با یک خودرو زیر گرفته شدند.

 

انتهای پیام/ر.ی/

نظر شما