شناسهٔ خبر: 52926755 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

خبر مهم عشقی برای سهامداران؛ دامنه نوسان بورس تغییر می‌کند

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد تغییر دامنه نوسان توضیح داد: فرایندی برای تغییر دامنه نوسان طی شده است و دامنه به تدریج بازتر خواهد شد. تصمیمی که در این مورد گرفته شده است در سال جدید اعلام خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا، مجید عشقی در حاشیه رونمایی از دیتاسنتر بازار سرمایه در جمع خبرنگاران در مورد تغییر دامنه نوسان توضیح داد: فرایندی برای تغییر دامنه نوسان طی شده است و دامنه به تدریج بازتر خواهد شد. تصمیمی که در این مورد گرفته شده است در سال جدید اعلام خواهد شد. 

تاثیر مذاکرات بر بازار سرمایه

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در ادامه با اشاره به تاثیر به نتیجه رسیدن مذاکرات سیاسی بر بازار سرمایه اظهار کرد: سیاست دولت در خصوص نرخ ارز بر عهده بانک مرکزی  و سیاست اصلی نیز ثبات نرخ ارز است. 

عشقی ادامه داد: در حال حاضر نیز نزخ ارز به ثبات رسیده و شرکت‌ها بر این اساس خرید و فروش خود را انجام می‌دهند.

پالایشی یکم در انتظار تغییرات جدید

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در مورد پالایشی یکم گفت: سازمان بورس نمی‌تواند در مورد قیمت سهام اظهار نظر کند. قیمت سهام هم قابل پیش بینی نیست، اما شواهد حاکی از اصلاح این روند دارد.

عشقی ادامه داد: تصمیماتی در خصوص مدیریت صندوق‌ها در هیات دولت گرفته شده، اما قطعی نشده است. اما تغییراتی در اساس‌نامه صندوق‌ها اعمال می‌شود که به NAV نزدیک‌ شود.

 

نظر شما