شناسهٔ خبر: 52895681 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان:

قتل در پره سر شهرستان رضوانشهر/ قاتل فراری دستگیر شد

رشت- معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان با اشاره به وقوع یک فقره قتل در پره سر شهرستان رضوانشهر، گفت: قاتل فراری کمتر از دو ساعت در شهرستان رودبار دستگیر شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مجید رسول‌زاده فرساد بعد از ظهر جمعه در گفتگو با رسانه‌ها با اشاره به وقوع یک فقره قتل در شهر پره سر، اظهار کرد: این قتل در یک خانه ویلایی در شهرستان رضوانشهر رخ داده است.

وی افزود: بعد از دریافت گزارش این قتل، بررسی موضوع و دستگیری قاتل در دستور کار مأموران پلیس قرار گرفت.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی گیلان در ادامه با اشاره به حضور مأموران پلیس در صحنه حادثه، افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد خانمی که همراه مقتول در ویلای شخصی او بوده بلافاصله پس از وقوع قتل توسط قاتل از محل متواری شده است.

وی ادامه داد: پس از تحقیقات گسترده و ردگیری‌های پلیس، این خانم متواری دستگیر و در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد همسر وی به اتفاق همدست خود به محل اقامت مقتول و همسرش در ویلای شخصی مقتول مراجعه و پس از درگیری فیزیکی، سرانجام وی را با ضربات قمه به قتل رسانده است.

سرهنگ رسول‌زاده افزود: پلیس سرانجام با اشرافیت اطلاعاتی و پیگیری‌های فنی موفق شد محل تردد متهمان را شناسایی و پس از انجام هماهنگی قضائی، هر دو متهم متواری ۲۷ و ۲۹ ساله که قصد خروج از استان گیلان داشتند را شناسایی و ظرف کمتر از دو ساعت آن‌ها را در شهرستان رودبار دستگیر کند.

وی بر لزوم پایبندی، تعهد و احترام به حریم خانواده تاکید کرد و گفت: متهمان پس از رویارویی با ادله متقن ارتکاب جرم، به بزه انتسابی اعتراف کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گیلان افزود: متهمان به ارتکاب جرم قتل پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

نظر شما