شناسهٔ خبر: 52842611 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

۵ دستاورد جدید در نمایشگاه ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز رونمایی شد

گروه استان‌ها-رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز گفت:۵ دستاورد جدید در نمایشگاه ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  کرج  احمد رضا فیروزی ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه ساماندهی مشاغل خانگی استان البرز در حصارک کرج برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه مرکز ساماندهی و تولید مشاغل خانگی است که حدود چند ماه پیش به صورت رسمی افتتاح شد.

 وی با اشاره به اینکه طی یکی دو سال گذشته این نمایشگاه  با همکاری جهاد دانشگاهی و اداره کل تعاون و شهرداری کرج  در بحث ساماندهی مشاغل خانگی ساختار مند شد افزود: ظرف چند ماه گذشته دست آوردهای جدیدی در  این حوزه به وجود آمد که بعد  از افتتاحیه و رونمایی 5 دست آورد جدید بود.

رئیس جهاد دانشگاهی استان البرز عنوان کرد: راه اندازی تعاونی مشاغل خانگی به صورت  استانی ، تعاونی دیگر در حوزه کشاورزی ،راه اندازی اتحادیه فرش با حضور 7 تعاونی فرش در حوزه مشاغل خانگی ، یک مرکز ارتباط مشاغل خانگی با صنعت  که خدمات مختلف را بین کارخانه‌ها و خانه‌ها تقسیم می کند جزو همان 5 دست آورد جدید در این حوزه هستند.

فیروزی با بیان اینکه مرکز تخصصی مشاوره شغلی  دست آورد جدیدی در این حوزه است، عنوان کرد: در کنار همه اینها غرفه‌ها و نمایشگاهی در حوزه کشاورزی و صنایع دستی وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه حدود 23 غرفه گردشی  و 10 غرفه ثابت در فضای فیزیکی  در این نمایشگاه وجود دارد، گفت: یک فضای سوله ای در این نمایشگاه وجود دارد که در حوزه کشاورزی برای گیاهان آپارتمانی اختصاص داده شده است.

انتهای پیام/ی

نظر شما