شناسهٔ خبر: 52836860 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

گرشاسبی: معافیت ترابی قانونی بود

مدیرعامل اسبق پرسپولیس می‌گوید با استفاده از فرصتی که سازمان نظام وظیفه به مهدی ترابی داده بود موفق شده بودند تا به صورت قانونی مشکل سربازی این بازیکن را حل کنند.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:
  • ترلان پروانه از حضرت یارش رونمایی کرد

  • پژمان جمشیدی دستگیر شد | دلیل دستگیری پژمان جمشیدی چیست؟

  • ازدواج امیرحسین آرمان لو رفت | همسر امیرحسین آرمان کیست؟

  • رونمایی روزبه حصاری از عشقش | عشق روزبه حصاری کیست؟

  • آهنگی رضا صادقی برای زهره فکور صبور | ناراحتی رضا صادقی از مرگ خانم بازیگر

جذابترین ها
  • ماجرای دز چهارم واکسن سینوفارم

  • اگر در این دو نقطه بدن درد دارید مبتلا به امیکرون هستید

  • فوری:شرط طلاق برای زن هنگام عقد باطل است

پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد پس از تساوی مقابل هوادار عنوان کرد: بازی بسته ای بود و نتیجه ای که دلخواهمان بود به دست آمد. انشاالله در بازی های بعدی بتوانیم جبران کنیم. تیم فولاد باید به عنوان نماینده کشور عزیزمان در لیگ قهرمانان آسیا حضور فعالی داشته باشد. انشاالله تیم روز به روز با هماهنگی بازیکنان جدیدی که اضافه شدند بیشتر و بیشتر شود تا وضعیت بهتری داشته باشیم. حق تیم ما برد بود و روزمان نبود و با مساوی بیرون آمدیم. انشاالله در بازی های بعد بچه ها جبران کنند.

او در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص عملکرد یازده ماهه شهاب‌الدین عزیزی خادم گفت: نمی‌شود الان قضاوت کرد و باید گزارشی بیرون می‌آید. آقای ماجدی که به عنوان سرپرست انتخاب شدند و بقیه همه در فدراسیون بودند و الان باید یک گزارش کاری بدهند که قضاوت ها عادلانه و منطقی باشد. همزمان بازی ها و مسابقات تیم ملی بود که باید می‌جنگیدند تا سهمیه را راحت به دست بیاوردند که خوشبختانه این اتفاق افتاد و به نظرم بیشتر انرژی ها آن طرف معطوف شده بود و زمانی نبود که به کارهای دیگر پرداخته شود. به نظر من باید یک گزارش کاری از عملکرد بیرون بیاید و بعد بتوانیم قضاوت خودمان را انجام بدهیم.

گرشاسبی در واکنش به توقف تشکیل کمیته چابک سازی گفت: چابک سازی بیشتر در خصوص بحث سازمان لیگ بود که ورود کنیم و مقداری شفافیت بیشتر شود و حضور باشگاه ها شفاف تر شود و کارها به شکل اصولی پیش برود اما متاسفانه در گذشته و وقتی ما ورود کردیم و دیدیم سازمان لیگ به نام اشخاص است و در واقع خصوصی است و سازمان لیگ به صورت درصدی در ثبت شرکت ها به نام افرادی که آن زمان به عنوان هیات رییسه و مدیرعامل حضور داشتند، ثبت شده بود لذا در ها بسته بود که ورود کنیم و بخواهیم اصلاحاتی انجام بدهیم و اگر این اتفاق هم می‌افتاد بیش از ۲۰۰ میلیارد بدهی بود که اول باید پرداخت می‌شد و بعد باید ورود می‌کردیم تا اصلاحات را انجام بدهیم. بنابراین خود کمیته کم کم کمرنگ شد و ما هم مسئولیت دیگری گرفتیم و رها کردیم.

مدیرعامل فولاد در واکنش به اینکه با شکایت فولاد از استقلال برای استفاده از دو بازیکن سرباز این موضوع تبدیل به یکی از اصلی ترین مسائل ورزش شده بود، بیان کرد: من نمی‌دانم به چه شکل است اما ما و برخی از باشگاه های دیگر با اطلاعاتی که داشتیم نامه زدیم که بررسی کنیم که اگر قانونی نیست جلوی کار گرفته شود. نه فقط باشگاه استقلال بلکه اگر باشگاه دیگری هم بود این اتفاق می‌افتاد. وظیفه ما است پیگیر اطلاعاتی که به ما می‌رسد شویم که حق باشگاه خودمان بگیریم.

مدیرعامل اسبق پرسپولیس درباره اینکه در سالهای قبل او مشکل سربازی مهدی ترابی را حل کرده بود گفت: همه کارهای مهدی ترابی قانونی بود و در زمانی که هنوز ایشان مشمول نشده بود کارت اعزام گرفته بود و دو ماه هم فرصت داشت ما پیگیر شدیم و ایشان دانشجو شدند. کار قانونی بود. دیدیم که حوزه نظارم وظیفه هم اعلام کردند که ما از سه ماه قبل به باشگاه استقلال اعلام کردیم که تکلیف اینها را روشن کنید. دیگر به ما ربطی ندارد که به مسائل دیگر باشگاه ها ورود کنیم.

نظر شما