شناسهٔ خبر: 52833939 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرعامل ساپکو مطرح کرد

افزایش تیراژ تولید، مسیر اصلی در دستیابی به قیمت رقابتی

پیرمحمدی، مدیرعامل ساپکو افزایش مقیاس تولید را اصلی‌ترین رهیافت دستیابی به قیمت رقابتی محصول خواند و گفت: برای کاهش قیمت تمام شده محصول و هزینه‌های سربار تولید، مسیری جز افزایش تولید نداریم.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، عادل پیرمحمدی از تولید به عنوان عامل اصلی و محوری در رشد اقتصادی، توسعه صنعتی، ایجاد اشتغال و پیشگیری از خام فروشی مواد اولیه یاد کرد و گفت: روندی که صنعت خودرو در زمینه تبدیل مواد اولیه به محصول در فرآیند تولید بر عهده می‌گیرد، زمینه‌ساز اشتغال و رشد و توسعه صنعت خودروی کشور است.

وی با اشاره به نیاز بازار ایران به ۱.۸ میلیون دستگاه خودرو در سال اظهار کرد: عدم اهتمام جدی به تولید و تامین نیاز بازار، منجر به خروج منابع ارزی، کاهش اشتغال و افزایش هزینه برای کشور است و با ظرفیت‌سازی بهینه تولید باید از فرصت‌های موجود در راستای رشد و توسعه کشور بهره‌برداری کنیم.

پیرمحمدی با اشاره به برنامه‌های مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در ارتقای کیفیت محصولات افزود: در صنعت قطعه و خودروسازی، اقدامات گسترده‌ای در زمینه استقرار نظام‌های کیفی انجام شده و شرکت ساپکو با بسیج شبکه تامین، برنامه‌های گسترده‌ای در زمینه ارتقای کیفیت قطعات انجام می‌دهد.

وی همچنین با اشاره به عملکرد شرکت ساپکو در حوزه‌های مختلف مالی و حسابرسی، گفت: شفافیت مالی و اقتصادی به عنوان اصلی‌ترین مطالبه حاکمیت، در صدر رویکردهای مالی و حسابرسی ساپکو قرار داشته و این امر در گزارش‌های ارایه شده حسابرسی مشهود است.

نظر شما