شناسهٔ خبر: 52824107 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

رهبر انصارالله:

تسلیم شدن در برابر پروژه آمریکایی آنها را بر امت اسلامی مسلط می‌کند

«سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن تاکیدکرد: اقدامات آمریکا با عنوان مبارزه با تروریسم یک اقدام دشمن مآبانه است و تسلیم شدن در برابر پروژه آمریکایی آنها را بر امت اسلامی مسلط می‌کند.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، «سید عبدالملک بدرالدین الحوثی» رهبر انصارالله یمن دیروز یکشنبه در سخنانی به مناسبت سالروز شهادت «سید حسین بدرالدین الحوثی» اظهار داشت: دشمنان نمی‌خواهند هیچ اقدام جدی و صدای آزادی‌خواهی در برابر پروژه آمریکا و رژیم صهیونیستی و هم پیمانان آنها وجود داشته باشد.

وی با تاکید بر این که دشمنی آمریکا و اسرائیل با یمن و امت اسلامی از یک اعتقاد دینی و فرهنگی و نگاهی استراتژیک نشأت می‌گیرد، گفت: واشتگتن و تل‌آویو با دیده تحقیر به حکومت‌های سعودی و اماراتی و آل خلیفه در بحرین و همه سازشگران می‌نگرند.

عبدالملک الحوثی در ادامه خاطرنشان کرد: رسانه‌های دشمن تلاش می‌کنند تا چهره‌ای مخدوش از ملت فلسطین و مجاهدان آن ارائه دهند و سازشگران می‌خواهند رژیم دشمن را به عنوان دوست معرفی کنند.

وی با بیان این که دولت‌های مزدور تلاش می‌کنند، همه مظاهر قدرت ملت فلسطین را تضعیف کرده و موضع اسرائیل را تمجید کنند، تصریح کرد: در امت اسلامی دولت‌هایی وجود دارد که بدیهیات و اصول مورد قبول امت عربی و اسلامی را انکار می‌کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن افزود: دولت‌های مزدور، دشمن حزب الله هستند و به جنگ رسانه‌ای، سیاسی، اقتصادی با آن برخاسته و برای محاصره آن هزینه می‌کنند در حالی که حزب الله، دستاوردهای زیادی برای همه امت به ارمغان آورده است و آبروی امت اسلامی را در رویارویی با دشمن اسرائیلی حفظ کرده است.

 

نظر شما