شناسهٔ خبر: 5274224 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فرهیختگان آنلاین | لینک خبر

قبایل یمنی ۶ پایگاه نظامی عربستان را با ۹۰ موشک و خمپاره هدف قرار داد

صاحب‌خبر -

 قبايل يمني در واکنش به ادامه تجاوزات عربستان سعودي، خودروي نظامي ارتش اين کشور را در منطقه مرزي «علب» هدف حملات توپخانه‌اي خود قرار دادند که در پي آن ده‌ها نفر از سربازان عربستاني کشته و زخمي شدند.

قبايل يمني يک خودروي نظامي حامل سربازان عربستاني را در منطقه «علب» در مرز يمن، هدف حملات توپخانه‌اي خود قرار دادند.


به گزارش الميادين، نيروهاي قبايل يمن تاکيد کردند که در اين حمله همه سربازان سعودي داخل خودرو کشته شدند.


در همين حال، وزارت کشور عربستان در بيانيه‌اي «کشته شدن يک سرباز عربستاني» در حمله امروز قبايل يمني را تائيد کرده است.


پايگاه خبري العهد گزارش داد که قبايل يمني ساکن دو منطقه «الظاهر و شدا» امروز بيش از 40 موشک و 50 گلوله خمپاره به سمت پايگاه‌هاي نظامي عربستان در مناطق مرزي در شمال غربي صعده شليک کردند.


منابع محلي روز چهارشنبه اعلام کردند که قبايل يمني در واکنش به ادامه تجاوز جنگنده هاي عربستان به مناطق مختلف اين کشور 6 پايگاه متعلق به ارتش عربستان در نجران و جيزان را با خمپاره هدف قراردادند.


منابع خبري يمن گزارش دادند که در حملات امروز(چهارشنبه) به مناطق مرزي عربستان، ده‌ها نفر از سربازان ارتش سعودي کشته و زخمي شدند.


يکي از نيروهاي گارد مرزي عربستان نيز روز گذشته در منطقه مرزي جازان کشته شده است. رسانه‌هاي عربستاني گزارش دادند که يکي از عناصر گارد مرزي اين کشور در درگيري مسلحانه با قبايل يمني در مناطق مرزي اين کشور کشته شده است.


قبايل يمني در واکنش به بمباران مناطق مرزي يمن توسط عربستان، روز گذشته شهر «نجران» را هدف حملات توپخانه‌اي و خمپاره‌اي خود قرار دادند.


نظاميان سعودي امروز دو منطقه «الملاحيظ» و «العشاعيش» منطقه الظاهر در مرز يمن و عربستان را هدف حملات توپخانه‎‌اي و موشکي قرار دادند.

*فارس

نظر شما