شناسهٔ خبر: 52731986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نمایشگاه دوسالانه عکس رویدادی تأثیرگذار در مسیر رشد و توسعه قم است

گروه استان‌ها_ معاون استاندار قم با بیان اینکه دهمین نمایشگاه دوسالانه عکس استان توسط انجمن عکاسان قم برگزار می‌شود، گفت: تصویر و عکس به‌عنوان سابقه مصور رخدادهای جامعه و فرهنگ شهرها نقش مؤثری دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از  قم، ابوالقاسم مقیمی معاون امور زائرین استاندار قم در جمع با خبرنگاران اظهار داشت: دهمین دوسالانه عکس هنرمندان استان قم، توسط انجمن عکاسان استان و با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم افزود: در حوزه تصویرنگاری در کلان‌شهر قم غنی هستیم، اما در رابطه با خرده‌فرهنگ‌ها نیازمند کار و تلاش بیشتر هستیم.

وی بیان کرد: تطبیق و جمع‌آوری عکس‌ها در دوره‌های تاریخی مختلف تذکری برای مدیران و برنامه ریزان شهر قم است تا نتیجه تصمیمات خود را در بلندمدت و کوتاه‌مدت ببینند.

مقیمی بابیان اینکه عکس همواره فواید زیادی برای حفظ هویت و رشد و توسعه مناطق مختلف ایران و جهان داشته است، گفت: تصویر و عکس به‌عنوان سابقه مصور رخدادهای جامعه و فرهنگ شهرها نقش مؤثری دارد.

معاون هماهنگی امور زائرین استاندار قم خاطرنشان کرد: دهمین نمایشگاه دوسالانه عکس استان قم توسط انجمن عکاسان قم برگزار می‌شود، این نمایشگاه‌ها سیر توسعه  شهر قم را برای مردم و مدیران به تصویر می‌کشد و ضمن تأثیرگذاری در مسیر تحول، میراث ماندگاری برای شهر قم است.

انتهای پیام/452/ش

نظر شما