نیروبخش این خودرو پیشرانه ۶ سیلندر ۳.۵ لیتری توئین توربوی بنزینی با قدرت ۴۰۹ اسب بخاری و گشتاور ۶۵۰ نیوتون متری است. همچنین یک پیشرانه ۳.۳ لیتری توئین توربو دیزل در دسترس است که قدرت و گشتاور آن برابر با ۳۰۵ اسب بخار و ۷۰۰ نیوتون متر میباشد
برخلاف رنگ بژ لوکسی که در کابین لندکروزر معمولی به کار رفته است، در داخل نسخهٔ GR اسپرت شاهد استفاده از چرم مشکی و قرمز هستیم که با نشان GR روی غربیلک فرمان، گرافیک اختصاصی نمایشگر ۱۲.۳ اینچی اطلاعاتی-سرگرمی، طرح فیبر کربنی روی کنسول مرکزی همراه شده تا حال و هوای اسپرتی را ایجاد کند. بااینحال، GR اسپرت همان طرح هفت صندلی سه ردیفهٔ نسخهٔ معمولی لندکروزر را حفظ کرده است.
![](https://ssl.p.jwpcdn.com/6/12/logo.png)
برخلاف نسخههای دیگر لندکروزر که قفل دیفرانسیل عقب برای آنها قابل سفارش است، نسخهٔ GR اسپرت بهصورت استاندارد با قفل دیفرانسیل الکترونیکی جلو و عقب ارائه میشود. یکی دیگر از ویژگیهای این نسخه برخورداری از سیستم تعلیق پویای الکترونیکی-جنبشی تویوتا یا بهطور مخفف E-KDSS است. این یک سیستم کنترل الکترونیکی تعلیق است که بهطور خودکار و مستقل آنتیرول بارهای جلو و عقب را تنظیم میکند و به شرایط هرکدام از چرخها واکنش نشان میدهد. E-KDSS باعث افزایش پایداری رانندگی در شهر و کاهش ارتعاشات میشود و درعینحال قابلیتهای آفرود خودرو را هم افزایش میدهد.
براساس اعلام تویوتا، نسخه GR Sport با استفاده از تجربیات رانندگان رالی داکار شکل گرفته است.
امنیت ۵ ستاره ، خروجی برق ۱۲ ولت ، کروز کنترل هوشمند ، حرکت بین خطوط خودکار ، کول باکس ، رینگ ۱۸ اینچی ، سیستم صوتی جی بی ال ، حالت های رانندگی و صد ها اپشن دیگر.
منبع: صفحه اینستاگرام مجله خودرو