شناسهٔ خبر: 52714266 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

دستگيري سارقان خانه‌هاي خالي در پايتخت

صاحب‌خبر -
دستگيري سارقان خانه‌هاي خالي در پايتخت
خبرگزاری آریا-رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری 2 سارق منزل که پس از اطمینان از حضور نداشتن صاحبخانه، اموال باارزش آن را سرقت می‌کردند، خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، سرهنگ کارآگاه سید علی شریفی بیان داشت: درپی شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل، پرونده‌ای در کلانتری 133 شهرزیبا تشکیل شد و برای دستگیری متهمان به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ارجاع شد.
او عنوان کرد: شاکی اظهار داشت، یازدهم آبان ماه سارق یا سارقان از طریق بالکن با شکستن قفل درب وارد منزل وی شده و اموالی شامل طلاجات، ساعت مچی و ... جمعاً به ارزش تقریبی 130 میلیون تومان سرقت کرده اند.
این مقام انتظامی تصریح کرد: با وصول پرونده تحقیقات لازم در خصوص شناسایی سارق یا سارقین و کشف جرم انجام گرفت که با بهره گیری از شیوه‌های نوین و علمی پی جویی جرم هویت مرتکب به نام عزیز که از سارقان سابقه دار است، به دست آمد.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: در ادامه پیگیری موضوع مشخص شد، متهم به همراه یکی از دوستانش بنام امیر توسط کلانتری 139 مرزداران به اتهام دیگری دستگیر شده اند، سریعاً هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی انجام و متهمین حسب دستور بازپرس محترم شعبه هشتم دادسرای ناحیه 34 تهران با صدور قرار تامین کیفری متناسب در اختیار پایگاه دوم آگاهی قرار گرفتند.
سرهنگ کارآگاه شریفی افزود: در تحقیقات انجام شده، متهم منکر سرقت بوده، لیکن با توجه به مستندات موجود و غیرقابل انکار، به بزه منتسبه و سرقت از منزل شاکی اعتراف کرد و شیوه و شگرد خود را اینگونه عنوان نمود که در ساعات اولیه بعد از غروب آفتاب از خلوتی محل‌ها استفاده کرده و منازلی که صاحبخانه در آن حضور نداشته و برق آنجا خاموش بوده، شناسایی و اقدام به سرقت می‌کردند.
رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران در پایان گفت: در حال حاضر متهم و همدستش در پایگاه دوم تحت نظر بوده و تحقیقات تکمیلی با هدف کشف سایر جرائم احتمالی از سوی ایشان کماکان در دستور کار است.

نظر شما