شناسهٔ خبر: 52708169 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: عصرخودرو | لینک خبر

گوشی‌های شیائومی با بهترین عمر باتری در سال ۲۰۲۱

عصر خودرو- عمر باتری فوق العاده در گذشته تنها در گوشی‌های پرچمدار وجود داشت. اما امروزه گوشی‌های هوشمند میان‌رده بسیاری وجود دارد که از شارژ سریع و عمر باتری فوق العاده بهره‌مند هستند. می‌توانید گوشی های میان رده شیائومی را در کمتر از یک ساعت شارژ کنید و برای مدت طولانی در روز از باتری آن استفاده کنید.

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این مقاله قصد داریم تا گوشی های میان رده شیائومی با عمر باتری بالا را که مورد تست قرار داده‌ایم به شما معرفی کنیم.

Xiaomi Poco F3
گوشی Poco F3 یکی از قدرتمندترین و مورد اعتمادترین باتری‌ها را از نظر عملکرد باتری دارد. صفحه نمایش OLED عالی آن با HDR10+ و 120 هرتز، قدرتمندترین تراشه اسنپدراگون SD870 با فناوری 5G و دوربین‌های فراوان یک گوشی هوشمند تمام عیار است.

باتری 4520 میلی آمپر ساعتی گوشی Poco F3 به اندازه‌ی کافی بزرگ و قابل اعتماد است. با این گوشی می‌توانید با یک بار شارژ، تجربه‌ی ساعت‌ها بازی و وب‌گردی در شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته باشد. شارژری که برای شارژ باتری این گوشی در نظر گرفته شده 33 وات است.

البته گوشی‌های بسیاری وجود دارند که امتیاز بهتری کسب کرده بودند؛ اما هیچ کدام با عمر باتری و چیپست قدرتمند اسنپدراگون 888 برابری کند.

Xiaomi Redmi Note 10 Pro
گزینه بعدی که در این لیست به شما پیشنهاد می‌دهیم و ارزش هزینه‌ای که بابت آن پرداخت می‌کنید را دارد؛ Redmi Note 10 Pro است. این گوشی میان رده شیائومی با عمر باتری فوق العاده و شارژ سریعی که دارد یکی از بهترین موارد این لیست است. صفحه نمایش AMOLED و دوربین 108 مگاپیکسلی، توانایی تحت تاثیر قرار دادن هر کاربری را دارد.

گوشی Redmi Note 10 Pro دارای دو پنل گوریلا گلس 5 و استاندارد IP53 دارد. این گوشی انواع گزینه‌های اتصال مانند NFC را دارد. اسنپدراگون  732Gبه اندازه برخی از SoCهای هیجان‌انگیز که در سایر رقبا وجود دارد، سریع‌تر است و قیمت مناسب‌‎تری دارد.

Realme 8
گوشی هوشمند Realme 8 با عمر باتری طولانی و شارژ سریع تمامی کاربران را تحت تاثیر قرار داد. صفحه نمایش بسیار مناسب Super AMOLED و یک تراشه توانمند Helio G95 برای بازی‌ها خوب عمل می‌کنند. همچنین شارژ سریع، NFC، جک‌ 3.5 میلی متری، اسلات کارت حافظه microSD و رادیو را ارائه می‌دهد.

هرچند چهار ماژول دوربین دارد، اما کیفیت عکس اصلی از دوربین‌های اصلی و فوق عریض آن ارائه می‌شود. نمی‌توانیم بگوییم بهترین گوشی این لیست است، اما ارزان است و عمر باتری فوق العاده‌ای دارد.

Xiaomi Poco M3
شیائومی Poco M3 13 در لیست قهرمانان در حال پیشرفت است و عمر باتری شگفت انگیزی دارد. صفحه نمایش بزرگ LCD با وضوح بالا، بلندگوهای استریو، باتری عظیم 6000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع M3 برای این گوشی اقتصادی فوق العاده محسوب می‌شود.

در تست عمر باتری امتیاز استقامت 154 ساعتی را کسب کرد و در لیست گوشی های شیائومی با عمر باتری بالا قرار گرفت. این گوشی برای بازی نیز مناسب است و فقط باید تنظیمات گرافیکی و وضوح آن را کاهش دهید. گوشی M3 به دلیل قدرت دوربین  شناخته نشده است، اما شارژ سریع، جک‌ 3.5 میلی‌متری صدا، بلندگوهای استریو و حافظه microSD این مشکل را جبران می‌کند.

Xiaomi Poco M4 Pro 5G
گوشی هوشمند شیائومی Poco M4 Pro 5G عمر باتری بی‌نظیری دارد. این نسخه به روز شده علاوه بر صفحه نمایش 90 هرتزی 1080p و باتری بزرگ که دارد، بلندگوهای استریو، دوربین فوق عریض و شارژ بسیار سریعتر را نیز دریافت می‌کند.

عملکرد M4 Pro بسیار ایده آل نیست و صدای خروجی بلندگوها چندان خوب نیست. اما اگر  اهل بازی نیستید چندان اهمیت نخواهد داشت. گوشی M4 Pro 5G با فناوری 5G، یک گوشی مقرون به صرفه با دوربین و باتری عالی است.

Xiaomi Redmi 10
آخرین گزینه‌ی لیست گوشی های شیائومی با عمر باتری عالی، گوشی شیائومی Redmi 10، یک پیشنهاد اقتصادی فوق العاده است. صفحه نمایش بزرگ 6.5 اینچی از فناوری LCD و نرخ تازه سازی 90 هرتز استفاده می‌کند. این گوشی به تراشه Helio G88 متکی است که برای اکثر کارها مناسب است؛ اما ممکن است در برخی از امور تاخیر داشته باشد.

البته Redmi 10 به دلیل عمر باتری فوق‌العاده‌اش در این لیست قرار داده شده است. شما می‌توانید به مدت 13 ساعت ویدیو تماشا کنید یا 46 ساعت بدون وقفه صحبت کنید که البته امکان‌پذیر نیست! Redmi 10 می‌تواند عمر باتری فوق‌العاده‌ای را ارائه دهد و بسیار ارزان است.

در آخر برای بررسی و خرید گوشی می‌توانید از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

برچسب‌ها:

نظر شما