شناسهٔ خبر: 52707726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

جمیل صادقی‌فر:

پایگاه مراقبت‌های مرزی در مهران فعال است

موج نیوز

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام گفت: پایگاه مراقبت مرزی در مهران احداث‌ شده که بصورت ۲۴ ساعته مشغول ارائه خدمات به زوار و مسافران است.

صاحب‌خبر -

جمیل صادقی فر در گفت‌وگو با خبرنگار موج ایلام با اشاره به تردد بالای مسافران در مرز بین‌المللی مهران اظهار داشت: پایگاه مراقبت مرزی در مهران احداث‌ شده که بصورت ۲۴ ساعته و با حدود ۱۰ نفر نیرو مشغول خدمات‌رسانی است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام اضافه کرد: همچنین در مرز مهران ارائه کارت واکسیناسیون و تست پی‌سی آر منفی ۷۲ ساعت گذشته توسط مسافران الزامی است.

وی بیان کرد: با مشاهده افراد علامت‌دار در مرز از آنها تست گرفته می‌شود و در صورت مثبت بودن اقدامات لازم جهت برگشت این زوار انجام می‌شود.

صادقی‌فر در ادامه به ورود ۱۶ هزار زائر ایرانی و غیرایرانی طی دو هفته پایانی بهمن‌ اشاره کرد و گفت: طی این مدت بیش از ۳ هزار تست در این مرز بین‌المللی انجام که ۱۲۱ مورد از این تعداد مثبت بوده و ۳۶ مورد دیپورت نیز انجام شده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام در پایان گفت: طی بهمن ماه به‌ازای هر ۱۰ هزار نفر ۱۴۱ مورد مثبت در استان شناسایی شد که این رقم در شهرستان بدره ۳۱۸ نفر ،آبدانان ۲۵۹ و ایوان ۱۶۹ مورد ثبت شده که بیش از میانگین استانی بوده‌ است.

 

 

برچسب‌ها:

نظر شما