شناسهٔ خبر: 52688597 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران: جایگاه طلاب در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب مورد توجه واقع شود

گروه استان‌ها- معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور گفت: حوزه علمیه خواهران کشور بر جایگاه طلاب در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تاکید ویژه‌ای دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم ازاردبیل، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سیدمحمد واحدی صبح امروز در دیدار با امام جمعه اردبیل اظهار داشت: طلاب در مدنیت اصلی جایگاه ویژه‌ای دارد و در این زمینه توسعه تمدن اسلامی از وظایف انکارناپذیر خواهران طلبه است که با تلاش و توان سبب توسعه تمدن‌های دینی می‌شود.

وی بیان کرد: حفظ اصل دین بر عهده خداوند است و توسعه و گسترش آن بر عهده انسان‌ها است و تمامی افرادی که توان و دانش لازم را در توسعه و گسترش تمدن اسلامی دارند ادامه‌ دهنده راه انقلاب هستند و حوزه علمیه خواهران کشور نیز بر جایگاه طلاب در تحقق بیانیه گام دوم انقلاب تاکید ویژه‌ای دارد.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران کشور تصریح کرد: دانش‌افزایی و مهارت‌افزایی برای تمدن‌سازی امری لازم و ضروری است و در این زمینه باید طلاب توسعه تمدن دینی و مقاوم‌سازی تمدن دینی را پیگیری کنند و در توسعه تمدن، شبکه‌سازی و تلاش جمعی کوشا باشند و مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی گام‌های اساسی و هدفمند بردارند.

واحدی بیان کرد: ارتقای دانش‌های مهارتی طلاب برای اثرگذاری بیشتر باید مورد توجه باشد و در این زمینه برگزاری دوره‌های مهارتی از سوی نهادهای حوزوی مورد توجه است و آموزش‌های لازم را برای استفاده از مهارت مورد توجه قرار دهیم که امری لازم و ضروری برای ارتقای دانش‌های مهارتی طلاب است.

وی تصریح کرد: بهره‌گیری از دانش‌های حوزوی در جامعه سندی برای ارتقای مهارت طلاب است که به همین منظور باید اثرگذاری‌های فردی و اجتماعی مورد توجه واقع شود.

معاون امور حوزه‌های علمیه خواهران افزود: کادر و مدیران مدرسه به دنبال تمدن‌سازی هستند که در این زمینه تولید فکر و برنامه‌ریزی برای اثرگستری مدارس علمیه خواهران در جامعه ضروری است.

انتهای پیام/143/ح

نظر شما