شناسهٔ خبر: 52668793 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

نيروي زميني داوطلب سخت ترين مسووليتها

صاحب‌خبر -
نيروي زميني داوطلب سخت ترين مسووليتها
خبرگزاری آریا-رییس ستاد کل نیروهای مسلح از پیشرو بودن ارتش در حوزه دکترین رزمی مطابق با نبردهای آینده خبر داد و از نیروی زمینی برای پذیرش سخت ترین مسوولیتها قدردانی کرد .
به گزارش خبرگزاری آریا، سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در حاشیه افتتاح مجتمع مهر ولایت ارتش در استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش داوطلب پذیرش سخت ترین مسئولیت‌ها بوده است، گفت: ارتش در حوزه پیشبرد دکترین رزمی مطابق با نبردهای آینده پیشگام است .
نیروی زمینی داوطلب سخت ترین مسوولیتهاسرلشکر باقری با اشاره به روند تاریخی شکل گیری انقلاب اسلامی و گذار از دوران دفاع مقدس گفت: ملتی که با انقلاب اسلامی خود را از یوغ استکبار و استعمار رهانید و با یک تهاجم 8 ساله بزرگ مواجه شد که امکان داشت بخش‌های وسیعی از استان‌های غربی و جنوب غربی را مورد تصرف دشمنان قرار دهد.
سرلشکر باقری تاکید کرد : نیروهای مسلح و مردم عزیز ما در شرایط سخت تحریمی ، دفاع از داخل مرزها از جمله نزدیکی اهواز را به دفاع در کنار مرز ها و انجام عملیات‌های مستشاری و تلاش برای امنیت کشور در صدها و هزاران کیلومتر آن سوتر از مرزهای کشور ارتقا دادند.
سردار باقری گفت: امروز می توانیم با قاطعیت بگوییم که دشمنان ظالم و مستکبر ملت ایران حتی تصور تهاجم نظامی به کشور را به سختی می‌توانند در ذهن داشته باشند و این چیزی نیست که به آسانی به دست آمده باشد.
سردار باقری با اشاره به جنایات های استکبار جهانی و صهیونیست‌های کودک‌کش افزود : چنانچه دشمنان احساس ضعفی در ملت ما کنند، با وجود ارزش بی‌نظیر این سرزمین و منابع آن، نسبت به تجاوز قطعا درنگ نخواهند کرد. نیروهای مسلح به گونه ای عمل کرده‌اند که امنیت و آرامش را به کشور بازگردانند و ثبات و آرامش امروز در کشور ما در سطح منطقه و حتی در سطح جهان مثال‌زدنی است.
سرلشکر باقری درباره سرمایه گذاری در ایران گفت : هیچ سرمایه گذار داخلی یا خارجی نمی‌تواند ادعا کند که به دلیل وجود ناامنی یا ترس از تهاجم خارجی امکان سرمایه‌گذاری و فعالیت اقتصادی در کشور ایران را ندارد.
سرلشکر باقری همچنین برقراری امنیت در سیستان و بلوچستان را مرهون تلاشهای نیروهای مسلح و ارتش دانست و گفت در این میان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به عنوان نیروی محوری ارتش در این موضوع نقش اساسی و بی‌بدیلی داشته و دارد و امنیت در مرزها را با بهترین شرایط رسانده اند .
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: اولویت دادن به مناطق محروم و مرزی از جمله زیبایی‌های کار نیروی زمینی است؛ اینکه این اقدامات در شهرهای محروم و شهرهای مرزی انجام شده است قابل توجه و ارزشمند است.
سرلشکر باقری با قدردانی از خانواده بزرگ نیروهای مسلح از خانواده های ارتش به خصوص نیروی زمینی به خاطر تحمل مشکلات قدردانی و تشکر کرد .

نظر شما