شناسهٔ خبر: 52660930 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

مدعی العموم به مساله ریزش ساختمان پنج طبقه وارد شد

صاحب‌خبر -

غلامرضا صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، در خصوص ریزش ساختمانی مسکونی در پی گودبرداری غیراصولی و غیر ایمن اظهار داشت: از لحظه ریزش ساختمان ۵ طبقه به علت گودبرداری غیر مهندسی ملک همجوار در نسیم‌شهر، دادستانی به عنوان مدعی العموم وارد عمل شد.

وی افزود: در زمینه مالک ملک مزبور که علی رغم اخطارهای مکرر مراجع و کارشناسان ذیربط مبادرت به ساخت و ساز غیرمجاز و گودبرداری غیراصولی و عدم رعایت مقررات ملی ساختمان و ضوابط و مقررات شهرسازی کرده بلافاصله پرونده قضائی تشکیل و متعاقباً تحقیقات به عمل آمده از سوی مقام قضائی کشیک بازداشت شد.

دادستان بهارستان در ادامه گفت: پس از طی مراحل قانونی مالک ملک متخلف ملزم به پرداخت #خسارت به مالکین ۱۰ واحد مسکونی طبق حکم قطعی محاکم دادگستری خواهد شد.

صادقی بیان داشت: شهرداری نسیم‌شهر با مصوبه شورای شهر اقدام به #اجاره ۱۰ واحد مسکونی برای آسیب دیدگان تخریب ساختمان کرده است و مبلغی را نیز برای تهیه لوازم اولیه زندگی اختصاص داده است.

وی افزود: دستگاه قضائی تمامی مطالبات و حق و حقوق قانونی خسارت دیدگان را از افراد ذی‌نفع که موجب وارد شدن زیان به ۱۰ خانواده شده است را با جدیت دنبال می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما