شناسهٔ خبر: 52648845 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

امیر شوشتری:

تاکید بر گسترش همکاری‌ بین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان

موج نیوز

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی بیان کرد: رسالت دانشگاه فرهنگیان در حوزه تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، امیر شوشتری سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی در سخنانی عنوان کرد: روابط مشترک میان دستگاه تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان استان باید توسعه یابد

شوشتری این سخنان را در نشست مشترک با مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی اظهار کرد و ادامه داد: دانشگاه فرهنگیان مرکز ثقل دستگاه تعلیم و تربیت به شمار می‌رود.

سرپرست آموزش و پرورش خراسان رضوی یادآور شد: رسالت دانشگاه فرهنگیان در حوزه تربیت نیروی انسانی متعهد و متخصص از اهمیت بالایی برخوردار است.

شوشتری همچنین افزود: بر گسترش تعاملات و همکاری‌های فی مابین آموزش و پرورش و دانشگاه فرهنگیان تاکید داریم و ارتباط میان دستگاه تعلیم و تربیت و دانشگاه فرهنگیان باید مستحکم و پایدار باشد.

رمضان نیری، مدیر امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان خراسان رضوی در ادامه این جلسه گفت: تمامی ظرفیت‌های این دانشگاه در خدمت آموزش و پرورش استان قرار خواهد داشت نیری خاطرنشان کرد: امیدواریم با حفظ و گسترش همکاری ها، تعاملات فی مابین این دانشگاه و آموزش و پرورش استان روز به روز توسعه یابد.

نظر شما