شناسهٔ خبر: 52636744 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: قدسنا | لینک خبر

شنیده شدن آژیر خطر در اراضی اشغالی/ موج وحشت در میان صهیونیست ها

منابع خبری اعلام کردند که آژیر خطر در شمال سرزمین‌های اشغالی به صدا درآمده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری قدس(قدسنا)، خبرنگار المیادین از شنیده شدن صدای آژیر خطر در شمال سرزمین های اشغالی خبر داد.

المیادین گزارش داد: آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین نزدیک به جنوب لبنان و در الجلیل به صدا درآمده است.

شبکه المسیره هم به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کرد که صدای آژیر خطر در شهرک صهیونیست نشین الجلیل و جولان اشغالی به صدا درآمده است.

خبرنگار المیادین با اشاره به اینکه برای دومین بار آژیر خطر به صدا درآمده است به نقل از رسانه های رژیم صهیونیستی گزارش داد که علت به صدا درآمدن آژیر خطر، ورود یک پهپاد بوده است.

همزمان منابع فلسطینی گزارش دادند که نیروی هوایی رژیم صهیونیستی به دنبال ورود پهپاد به حال آماده باش درآمده است.

منابع خبری پس از انتشار اخبار اولیه مبنی بر نفوذ پهپادها به سرزمین های اشغالی فلسطین حالت رعب و وحشت در داخل شهرک های صهیونیست نشین ایجاد شده است.

این درحالی است که شامگاه دیشب «آویخای ادرعی» سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در صفحه توئیتر ادعا کرد که ارتش این رژیم یک کوادکوپتر را که از خاک لبنان وارد حریم هوایی فلسطین اشغالی شده بود، سرنگون کرده است.

ادرعی در ادامه مدعی شد که این کوادکوپتر متعلق به حزب‌الله لبنان بوده است.

ساعاتی پس از این ادعا، وی در پیامی دیگر مدعی شد که نیروهای ارتش این رژیم در منطقه مرزی جنوب نوار غزه پس از رصد یک کوادکوپتر آن را سرنگون کرده‌اند. با این حال، او بدون انتشار تصویری از کوادکوپتر یادشده، نوشت که پهپاد در داخل نوار غزه سقوط کرده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در حالی این ادعاها را مطرح می‌کند که رسانه‌های عبری بیست و چهارم ماه جاری خبر داده بودند که ارتش این رژیم به اشتباه یک پهپاد خود را در مرز لبنان سرنگون کرده است.

نظر شما