شناسهٔ خبر: 52620525 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

لیگ قهرمانان اورپا؛

سالزبورگ 1 - بایرن مونیخ 1؛ نمایش تحسین برانگیز نماینده اتریش مقابل مدعی عنوان قهرمانی

صاحب‌خبر -
سالزبورگ 1 - بایرن مونیخ 1؛ نمایش تحسین برانگیز نماینده اتریش مقابل مدعی عنوان قهرمانی
خبرگزاری آریا- سالزبورگ میزبان بایرن مونیخ بود و موفق شد این تیم را با نتیجه 1-1 متوقف کند. 
به گزارش آریا، پیش از این بازی گفته می شد که بایرن مونیخ به یکی از آسان ترین قرعه های ممکن برخورد کرده اما شاگردان ماتیاس یایسله در سالزبورگ نشان دادند حریف آسانی نیستند. بایرن مونیخ در شبی که بنجامین پاوار مانع از 2-0 شدن بازی شد، روی سانتر همین بازیکن به گل تساوی بخش دست یافت. 
شرح گل ها:
سالزبورگ 1-0 بایرن مونیخ؛ آدامو (21): طی ضدحمله آدیمی توپ را تا پشت محوطه جریمه جلو برد، توپ را برای آدامو ارسال کرد، طی اثرگذاری آرونسون توپ به آدامو رسید و او با یک ضربه عالی تیمش را پیش انداخت. 
سالزبورگ 1-1 بایرن مونیخ؛ کومان (90): بنجامین پاوار توپ را از سمت راست سانتر کرد، توپ با اثرگذاری مولر به کومانی رسید که یارگیری نشده بود، این بازیکن از زاویه بسته دروازه کوهن را گشود. 
شاگردان یولیان ناگلزمان که در دیدار ابتدایی هفته مقابل بوخوم شکست سختی را متحمل شدند، در دیدار امشب هم فاصله زیادی با باخت نداشتند اما گل دقیقه 90 کینگزلی کومان باعث شد تا در این دیدار به تساوی برسند. دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و دقایق ابتدایی بدون اینکه موقعیت خاصی روی دروازه‌ها ایجاد شود، سپری شد.
در دقیقه 10 بود که سرژ گنابری روی یک حرکت خوب، اولین موقعیت جدی بازی را ایجاد کرد اما ضربه او را دروازه‌بان سالزبورگ به‌خوبی دفع کرد.
یک دقیقه بعد مصدومیت نوآ اوکافور باعث شد تا سالزبورگ مجبور شود دست به یک تعویض زودهنگام بزند و چوکووبیکه آدامو به جای او وارد زمین شد.
تنها 10 دقیقه بعد این بازیکن تازه وارد تیم میزبان را پیش انداخت. روی یک حرکت از سمت راست بود که توپ با همکاری آدیمی و آرونسون به آدامو رسید و او هم با یک ضربه تماشایی دروازه اولریش را باز کرد.
سه دقیقه بعد آدامو می توانست در نقش گلساز ظاهر شود و پاس او را آرونسون تبدیل به گل کند اما واکنش تماشایی اولریش، دروازه بایرن را نجات داد.
در ادامه این بایرنی ها بودند که پیش کشیدند و در دقیقه 30، روی پاس گنابری، این لروی سانه بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه سالزبورگ به بیرون رفت.
در دقایق پایانی نیمه اول این بایرنی ها بودند که تلاش بیشتری برای زدن گل تساوی انجام دادند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازها عبور نکرد و نیمه اول با برتری 1-0 سالزبورگ به پایان رسید. در نیمه دوم سالزبورگ شروع بهتری داشت و در دقیقه 49، روی حرکت خوب آرونسون، این سِیوالد بود که می توانست برتری تیمش را دو برابر کند اما ضربه او را اولریش مهار کرد.
در ادامه این بایرنی ها بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما در ایجاد موقعیت توفیق چندانی نداشتند. این روند ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 73، کینگزلی کومان روی یک حرکت انفرادی دیدنی و ضربه ای محکم، می توانست قفل دروازه سالزبورگ را باز کند اما دروازه بان میزبان باز هم مانع از گلزنی بایرنی ها شد. سه دقیقه بعد، روی یک ضدحمله سریع از بایرنی ها، سانه می توانست روی پاس کومان دروازه را باز کند اما باز هم دروازه بان حریف مقاومت کرد. 
فشار حملات بایرنی ها دقایق پایانی بیشتر و بیشتر شد تا اینکه در دقیقه 90، کومان سرانجام قفل دروازه سالزبورگ را باز کرد. روی ارسال بلند پاوارد از سمت راست بود که توپ با ضربه سر توماس مولر روی تیر دوم به کومان رسید و او هم با یک شوت محکم کار را تمام کرد. در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی روی دروازه ها رخ نداد و در نهایت بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

نظر شما