شناسهٔ خبر: 52539802 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: اقتصاد نیوز | لینک خبر

دریافتی بازنشسته ها در سال آینده 90 درصد شاغلان می‌شود؟

اقتصادنیوز: عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس گفت: کمیسیون تلفیق بودجه 1401 عصر امروز با پیشنهاد بنده مبنی بر تداوم اجرای قانون همسان سازی بازنشستگان در سال 1401 موافقت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از خانه ملت، عضو کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۱ مجلس از تصویب پیشنهاد تداوم اجرای قانون همسان سازی حقوق بازنشستگان برای سال آینده خبر داد و گفت: بر اساس این پیشنهاد بازنشستگان کشوری و لشکری باید ۹۰ درصد شاغلان در سال آینده دریافتی داشته باشند.

محمد وحیدی با اشاره به مصوبه کمیسیون تلفیق در زمینه دریافتی حقوق بازنشستگان در سال 1401, عنوان کرد: کمیسیون تلفیق بودجه 1401 عصر امروز با پیشنهاد بنده مبنی بر تداوم اجرای قانون همسان سازی بازنشستگان در سال 1401 موافقت کرد.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس این پیشنهاد بازنشستگان کشوری و لشکری نیز در سال 1401 , باید 90 درصد دریافتی حقوق و مزایای شاغلان را دریافت کنند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه 1401 مجلس ادامه داد: امیدواریم این مصوبه کمیسیون تلفیق در صحن علنی مجلس نیز مورد موافقت نهایی نمایندگان واقع و این حکم قانونی برای سال آینده هم اجرایی شود.

نظر شما