شناسهٔ خبر: 52507889 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تقریب | لینک خبر

شیخ امینی در وبینار «دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه وحدت اسلامی»:

پیام جمهوری اسلامی ایران به مسلمانان پیام صلح و وحدت و دوستی است

رئیس مدرسه دینی سلطان العلمای بندرلنگه تاکید کرد: یکی از عرصه های موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران، عرصه فناوری و تکنولوژی های نوین به شمار می آید که از جمله آنها میتوان به موفقیت دانشمندان و نخبگان جوان ایرانی در دستیابی به پیشرفت های چشمگیر در زمینه انرژی هسته ای اشاره کرد.

صاحب‌خبر - به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، شیخ محمد علی امینی در سخنانی به مناسبت فرا رسیدن چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در وبیناری تحت عنوان دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه وحدت اسلامی به ثمرات درخشان پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: جمهوری اسلامی در این چهل و سه سال اخیر به رغم وجود همه دسیسه ها و دشمنی های مخالفان و کشورهای مستکبر جهانی توانست دستاوردهای بزرگی در عرصه های مختلف به دست بیاورد.

وی افزود: یکی از عرصه های موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران عرصه فناوری و تکنولوژی های نوین به شمار می آید که از جمله آنها میتوان به موفقیت دانشمندان و نخبگان جوان ایرنی در دستیابی به پیشرفت های چشمگیر در زمینه انرژی هسته ای اشاره کرد. به لطف پشتکار و نبوغ این دانشمندان صنعت هسته ای ابران پیشرفت های قابل ملاحظه ای را به خود دیده است که از نتایج درخشان آن پیشرفت در حوزه علوم پزشکی و  داروسازی بوده است. و همچنین توانسته تکنولوژی و تجربیات موفقیت آمیز خود را به کشورهای همسایه منتقل کند.

رئیس مدرسه دینی سلطان العلمای بندرلنگه در ادامه بیان داشت: یکی از واقعیت های مهم حاکم در کشور همبستگی و وحدتی است که ذیل رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب به وجود آمده است. ممکن است در برخی مواقع بعضی از افراد به دلیل نا آگاهی دچار لغزش در موضوع وحدت شوند اما هدایت های دلسوزانه رهبر انقلاب و کسانی که در زمینه ایجاد وحدت و همبستگی اجتماعی تلاش میکنند مانع از به هدف رسیدن نقشه دشمنان در ایجاد شکاف میان مردم ایران شده است.

وی افزود: خدمت رسانی اجتماعی و رفاهی به اقشار مختلف مردمی از دیگر ثمرات درخشانی بوده که انقلاب به آن دست یافته است. اگر چه دشمن تلاش کرده با ابزار تحریم ملت ایران را تحت فشار قرار دهد، اما ایستادگی و مقاومت مردم همچون سپری بوده که دشمنان را از رسیدن به هدف باز داشته است.

شیخ امینی در پایان گفت: در چنین فضایی است که پیام جمهوری اسلامی از رهبر معظم انقلاب گرفته تا رییس جمهور و سایر مقامات به کشورهای همسایه، پیام صلح و وحدت و دوستی است زیرا اقتدار ایران به معنای اقتدار این کشور ها است؛ امید می رود که همه کشورهای اسلامی و همسایگان ایران دریابند که پیام ایران پیام دوستی،‌مودت و خیرخواهی برای آنهاست.

انتهای پیام/
 

نظر شما