شناسهٔ خبر: 52485033 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: نامه‌نیوز | لینک خبر

روایت فتاح از قباله زدن استان گلستان به نام شاه!

ایسنا/ رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بیشترین تعداد و مساحت زمین های غضب شده خاندان پهلوی در استان گلستان بوده است، گفت: انسان تصور می کند شاه ملعون و پسرش استان گلستان را به نام خود قباله زده بودند.

صاحب‌خبر -
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهندس پرویز فتاح پیش از ظهر امروز در آیین متمرکز اهدای اسناد املاک غصب شده توسط خاندان پهلوی به مردم چندین استان کشور و در ارتباط ویدئو کنفرانسی با مردم و مدیران استان گلستان، اظهار کرد: از حمایت های همه دستگاههای اجرایی در طی سالهای اخیر به ویژه استاندار جدید گلستان در سرعت بخشیدن به روند اعطای اسناد به مردم تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه وقتی آمار اعطای بیش از ۶۳ هزار سند به صاحبان واقعی آنها را در گلستان شنیدم به وجد آمدم، افزود:  از استاندار انقلابی گلستان که به تازگی با ایشان به صورت تلفنی نیز گفت و گو کردم درخواست می کنم کمک کنند تا در دو سال آینده بتوانیم جشن پایان اعطای زمین های غصب شده در این استان را برگزار کنیم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی با تاکید بر اینکه بالاترین مساحت و تعداد زمین های غصبی توسط خاندان منحوس پهلوی در استان گلستان است، خاطرنشان کرد: فضا به گونه ای است که انسان تصور می کند شاه ملعون و پسرش استان گلستان را به نام خودشان سند زده بودند.

فتاح با اشاره به اینکه قدرت امام راحل به پشتوانه مردم بود که این کشور را از چنگال استکبار و استبداد نجات داد، ادامه داد: امروز و در دهه فجر انقلاب اسلامی خداوند را بارها و بارها شکر می کنیم که به ما کمک کرد تا راه و تفکر امام راحل و رهبر معظم انقلاب را در پیش گرفته و اسناد را به صاحبان واقعی آنها تقدیم کنیم.

وی با بیان اینکه امیدوارم به زودی خبر خوش استاندار و مدیرکل بنیاد اموال و املاک استان گلستان را مبنی بر پایان واگذاری این اسناد به رهبر معظم انقلاب برسانم، گفت: اگر استان گلستان به پایان این راه برسد بخش عمده ای از کار در سط کشور تمام شده است.

نظر شما